• Webbredaktör

Är du lycklig?

Ett harmoniskt hem där bebisar ammar som de ska och jollrar däremellan, där syskonen snällt leker med varandra och kärleken flödar, vore inte det härligt? Verkligheten för de flesta är kanske inte riktigt så fantastisk. Även om faktiskt största delen av Familjelivs medlemmar känner sig lyckliga kretsar många av inläggen på Familjeliv kring det som gör vardagen lite extra jobbig. Det är då man har som störst behov av att skriva av sig men också att få bekräftat att man delar de jobbiga erfarenheterna med andra.

www.familjeliv.se/foralder/1.453857

Är du lycklig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du lycklig?
  • Cissi2801
    Webbredaktör skrev 2014-10-03 11:05:13 följande:

Ett harmoniskt hem där bebisar ammar som de ska och jollrar däremellan, där syskonen snällt leker med varandra och kärleken flödar, vore inte det härligt? Verkligheten för de flesta är kanske inte riktigt så fantastisk. Även om faktiskt största delen av Familjelivs medlemmar känner sig lyckliga kretsar många av inläggen på Familjeliv kring det som gör vardagen lite extra jobbig. Det är då man har som störst behov av att skriva av sig men också att få bekräftat att man delar de jobbiga erfarenheterna med andra.

www.familjeliv.se/foralder/1.453857

Är du lycklig?

Jag är lycklig i mitt förhållande med min nuvarande sambo, detta är det första förhållande som är hälsosamt för mig...
  • Rafael90

Inte just nu, men jag tror jag snart kommer bli. Har för mycket att fokusera på som jag helst inte vill ha i mitt liv alls. Hade de sakerna varit borta hade jag kunnat svara ja.

• modsey

japp det är jag till  110 %! Trots att hemmet inte alltid är jollrande lekfullt och skinande rent, så är jag mycket privilegierad och lycklig.
    Självklart kan ingen eller få, ha ett perfekt liv alla dagar året runt, men det är ju det här smått kaotiska vardagslivet jag älskar.Solig

Svar på tråden Är du lycklig?