• texas1989

Kan jag äntligen vara gravid?

Sedan tidigare inlägg här har jag förklarat att jag och min sambo har försökt i flera år utan att tyvärr få till det där plusset.. 
    Nu har vi äntligen fått hjälp. Var på vårt första möte på lasarettet i Måndags den 29 September. Där vi fick genomgå olika sorters tester och nu invänta nästa besök som är om 1 1/2 månad då vi får reda på provsvar osv och vidare utredning.
    MEN nu den senaste veckan har jag inte riktigt känt igen min kropp...
    Senaste Mensen kom den 11 September , alltså för 24 dagar sedan... och jag inväntar den kommande nu inom 6 dagar.
    Då jag och min sambo endast haft sex vid ett tillfälle så undrar man om turen slagit till.. ( hade sex torsdagen den 25) alltså 14 dagar efter mens . 
    3 dagar efter började jag få rosaliknande flytningar.. har hänt vid 3 olika tillfällen med ungefär 1-2 dagars mellanrum.. Har aldrig haft det tidigare!
    Jag har även svårt att sova på nätterna då kroppen verkar vara orolig och man känner ett svagt illamående och precis som om något är pågång i magen... 
    Vet inte om någon har varit med om liknande tecken?
    Funderar på att köpa ett test , men kan även vara för tidigt. 
    Vad tycker ni? tacksam för svar. 

• Svar på tråden Kan jag äntligen vara gravid?
  • Fjärilstofflan

vänta tills din mens är beräknad, det kommer antagligen visa negativt oavsett vilket eftersom det är för tidigt att testa. Så håll ut i några dagar till så håller jag tummarna för att du får ett plus =)

• texas1989

Tack tror jag själv kommit fram till det också...även om man är spänd på resultatet så väntar jag iaf fram till den 11... Man vet ju inte heller om kroppen spelar en ett spratt och man "inbillar" sig känslan... tack , håller tummarna här med =)

Svar på tråden Kan jag äntligen vara gravid?