Vad gör jag för fel?
Hej!
Vad gör man när inget är tillräkligt bra för sin sambo? Efter vi fick barn är jag längre inte riktigt intresant om man säger. Dom ggr vi har sex så är det underbart bra. Men sen kan det gå länge innan nästa gång. Hon tar inte första steget om man säger. Har provat allt..... ALLT! har inte varit på, har hållt avstånd, har varit spontan. Jag är en sån kille som i dag kallas "Toffel" kanske. Jag hjälper till hemma. Lagar mat o fixar o donar. Men jag vill att min sambo ska känna sig älskad o vacker! Vad jag än gör så blir det bara skit. Så vad gör man när man inte känner sig tillräklig? När jag pratar med henne så vänder det bara till att det är synd om henne? Jag känner själv att jag snart måste gå o prata med någon. Men det vill inte hon.
Jag är för snäll så mycket vet jag.
men jag blir som svartsjuk på mina barn när dom får kramar o pussar. O när dom sover så har hon fått för mycket närhet av dom så då vill hon inte ha mig nära.
Vad ska jag göra när det enda jag vill är att få hålla om henne? Det har endå gått 3år så vet inte vad jag ska göra längre?
Tack för svar