hur är relationen till dina svärföräldrar
Kom precis hem från mina underbara svärföräldrar och kom att tänka på alla negativa svärföräldrarstrådar här..
kan vi inte hurra och hylla för våra underbara svärföräldrar
Kom precis hem från mina underbara svärföräldrar och kom att tänka på alla negativa svärföräldrarstrådar här..
kan vi inte hurra och hylla för våra underbara svärföräldrar
God mat, söta bilder på gubben då han var bebis, gott kaffe och fina kakor, goda samtalsämnen, mysiga kramar från svärmor..
Ja finns nog inget att klaga på
svärfar finns det ingen kontakt med, det var hans val att inte bry sig om våran familj överhuvudtaget.
Jag har inget emot svärmor direkt, det är bara det att vi helt enkelt inte är på samma våglängd. Man kan ju helt enkelt inte vara vän/älska alla...
Har oxå fantastiska svärföräldrar!
Ställer alltid upp, fixar oftast mat till oss ett par gånger i veckan (bor grannar) hjälper till med barnet, stickar fina saker till barnet mm
Dom är underbara!
Svärfar är lite knasig, men jag älskar dem båda
Jag gillar dem. De bjuder alltid på mat och skickar med matlådor och sånt, ringer och frågar hur man mår och grejer. De är lite speciella på vissa punkter, men det är mina föräldrar också.
Hade jag fortfarande haft exets föräldrar som svärisar hade jag dock svarat "gillar ingen av dem", de var verkligen skräcken.
Mina nuvarande e hel mysiga!
Men mitt ex's mor var ingen höjdare direkt.. Hade ett sjukt kontrollbehov...
Jag träffade min man 2007.
Jag hade inget emot mina svärföräldrar. Svärfar hann jag knappt träffa, innan han dog 2008, 56 år gammal. Svärmor var en bra och snäll svärmor. Hon kunde väl lägga sig i lite mycket ibland, men hon var ändå en bra svärmor. Hann lära känna henne bättre än svärfar. Tyvärr lever inte svärmor heller längre. Hon dog 2012, 49 år gammal.
Min man tycker ganska bra om sina svärföräldrar, alltså mina föräldrar.
Kan inte svara eftersom inget av alternativen passar. Svärfar är död,svärmor jättegammal och nästan döv,vi ses sällan,hon är helt okey om man inte diskuterar sånt hon inte förstår.
Fanns inget alternativ, jag gillar dom, men älskar dom inte. Men inget som förväntas heller
Alltså en väldigt bra relation, men ingen nära
Jag älskar mina svärföräldrar, men svärmor är allt lite bossig.
Kan inte svara på någon av dem. De är väl okej. 'rycker lite på axlarna'
Träffar nästan aldrig svärfar då han flyttade utomlands för längesedan, men svärmor och jag har bra kontakt. :) Klart det finns sidor man gillar mindre, det har ju alla (svärmor är lite bossig, det erkänner jag ;) ), men älskar henne och hoppas vår relation fortsätter att vara bra även i framtiden.
Har ingen relation till dem eftersom båda är avlidna.
Men mina fd svärföräldrar är helt ok!
Bra helt enkelt.
Väldigt bra. Jag har "adopterat" min svärmor som mamma.
Löööve them!
Svärfar är helt okej. Ganska rolig och avslappnad. Svärmor? Ptja, vi är artiga mot varandra för det mesta. Tror att hon är på väg att bli lite snurrig så kanske inte alltid bästa stämningen när man kommer därifrån. Hon var annorlunda förr.