• Pumpkingirl

Hur och till Vem anmäler jag borttag av tråd eller inlägg på familjeliv?

Hej!

Hur anmäler jag och till vem anmäler jag om jag vill få en tråd eller ett inlägg borttaget?
    Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får svar från FL?

Det finns några trådar som verkligen hänger ut personer på ett sätt som jag tycker är onödigt och kan såra fler än just personen i fråga. Vad är sannolikheten att få bort inläggen?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Hur och till Vem anmäler jag borttag av tråd eller inlägg på familjeliv?
  • Jolita

Du kan maila dem, gjorde jag en gång och fick väldigt snabbt svar och åtgärder från dem :)

Man vet aldrig när man kan behöva ett schysst järnrör
  • Themis

Du trycker på knappen med "anmäl" som finns bredvid varenda inlägg till höger, och förklarar varför inlägget ska bort.

Det är mer effektivt om flera personer anmäler ett inlägg. Om flera inlägg i samma tråd anmäls så ökar sannolikheten att hela tråden läses och modereras.

If it is important to you, you will find a way. If not, you'll find an excuse. /unknown
  • sportpappa
    Pumpkingirl skrev 2014-10-15 21:12:12 följande:

Tack så mycket för svar!

Jolita - vilken epostadress använder jag? Jag har testat med [email protected] men har inte fått något svar på tre veckor.

Tacksam för svar!

Använd anmäl-knappen. När jag rapporterar inlägg på det sättet så är de oftast borttagna inom några timmar.
  • Pumpkingirl

Tack för svar!

Jag anmälde genom att klicka på anmäl och fick det åtgärdat inom ett dygn.

Svar på tråden Hur och till Vem anmäler jag borttag av tråd eller inlägg på familjeliv?