• Mia8301

Klä ut sin 1,5 åring?

Har en dotter på 1,5 år som är bjuden på halloween kalas hos sina kusiner.
    Skulle vara lite kul att klä ut henne,men kommer inte på några bra förslag?????
    Hon har nästan inget hår så prinsess klänningar går bort då hon ser ut som en pojke i klänning ????

Finns det några bra förslag där ute ?

• Svar på tråden Klä ut sin 1,5 åring?
  • Mia8301
    viseversa skrev 2014-10-15 21:36:35 följande:

Denna finns på Tradera ska det stå. Varför jag skrev INTE fattar jag ej. Den FINNS nu.

Åh tack snälla för tipset!! :D
  • viseversa
    Mia8301 skrev 2014-10-15 21:58:44 följande:
    Åh tack snälla för tipset!! :D
    Ja den är en av dessa dräkter från Lindex. Dom har en massa söta. Själv har jag flera av dom. Men ingen i storlek 80 tyvärr, annars hade du fått köpa av mig.
  • Rainbow Dash

Vi har också klätt ut dem till katter i den åldern. Lätt och gulligt.

Men just nu finns det jättemycket halloweenkläder på Lindex och HM

• HASP

finns Mimmi pigg-öron på HM för 49:-, lätt att matcha med en röd klänning till bara (eller nåt liknande) =)

• nozpa

Min minsta var förra året pepparkaksgubbe. Hon var bara 6 månader så. :)
    Min andra köpte jag en skelettpyjamas till.
    Året innan var hon nyckelpiga. Hittade på toys r us.

• Mellanmjölkens land

Libero har två dräkter så om ni använder libero och har blöjkoder hemma kan det kanske vara ett alternativ även om de kanske är lite stora (92). Vi tänkte köpa till vår dotter som har 86 eller 86/92 på överkroppen och 80 på underkroppen och sen lägga upp

• Mia8301
    Mellanmjölkens land skrev 2014-10-16 20:11:37 följande:

Libero har två dräkter så om ni använder libero och har blöjkoder hemma kan det kanske vara ett alternativ även om de kanske är lite stora (92). Vi tänkte köpa till vår dotter som har 86 eller 86/92 på överkroppen och 80 på underkroppen och sen lägga upp

Tack för tipset! Men hinner man verkligen få hem kläderna i tid,har beställt därifrån förut o det har tagit jättelång tid tyvärr :/
  • Mia8301

Någon som har tips på hur man fixar en katt kostym billigt,vad kan man använda för kläder och vad man kan använda som svans och öron ?

• nozpa
    Mia8301 skrev 2014-10-17 13:54:06 följande:

Någon som har tips på hur man fixar en katt kostym billigt,vad kan man använda för kläder och vad man kan använda som svans och öron ?

Svart body, strumpbyxor/leggings, kanske en tyllkjol till (sött ju), sedan finns det kattdiadem för typ 40 pix på h&m, måla nos och morrhår med kajalpenna eller något.
    Eller vit body, strumpbyxor.. Ja valfri färg då. Svans, kolla på Panduro efter något pyssel som du kan fästa med en säkerhetsnål. Kanske kan du snurra lite snören runt några piprensare till lämplig längd/tjocklek.
Svar på tråden Klä ut sin 1,5 åring?