• Miranda85

Vad menar han?

Har känt en stark attraktion till en kollega. Tänkt så himla mycket på honom. Idag var vi ensamma i hissen och jag ställde ut en fråga jag grubblat på så länge rakt ut till honom.

Jag frågade honom varför han kollar så mycket på mig?

Han började skratta och sa att det är jag som kollar på honom. Jag sa jag kollar på dig för att du kollar på mej och skrattade. Han sa jag kollar på dig för att det är trevligt och mysigt.

Gick in i köket efter vi var i hissen. Mysigt alltså sa jag och log. Han log bara och kollade på mej..

Vi satte oss vid matbordet med våra andra kollegor och han drog ett skämt och började skratta och jag skrattade åt hans skämt. Sen kolla han så där i mina ögon och sa "Där är den.. den där blicken. Du får sluta med den. Den där djupa och farliga blicken." och log..

Jag blev så förvånad. Trodde aldrig han skulle säga så. Jag sa blir du rädd? han svarade ja.

Flörtar han med mig? Är han intresserad?

• Svar på tråden Vad menar han?
  • Miranda85
    Anonym (?) skrev 2014-10-19 13:52:08 följande:
    Klart du verkar besatt eftersom du startar tråd efter tråd om denna stackars man, ta för dig istället, det är väl omöjligt för oss att svara på om han är intresserad eller ej.

Nu är det din typ 4 TS om denna man och du vet fortfarande varken ut eller in, så det är väl bara att FRÅGA HONOM. Hur ska någon på FL kunna veta? Är du fortfarande i din relation förövrigt?
    Förstår fortfarande inte varför du berörs av det så mycket. Du äger inte familjeliv.se. Vill jag skriva 1 elller 9 st så skit i det. Sköt dig själv, var duktig du och låt mig isåfall vara besatt.
  • Miranda85

Tack för era svar alla andra.

• Anonym (kollega)
    Miranda85 skrev 2014-10-17 00:49:07 följande:

Har känt en stark attraktion till en kollega. Tänkt så himla mycket på honom. Idag var vi ensamma i hissen och jag ställde ut en fråga jag grubblat på så länge rakt ut till honom.

Jag frågade honom varför han kollar så mycket på mig?

Han började skratta och sa att det är jag som kollar på honom. Jag sa jag kollar på dig för att du kollar på mej och skrattade. Han sa jag kollar på dig för att det är trevligt och mysigt.

Gick in i köket efter vi var i hissen. Mysigt alltså sa jag och log. Han log bara och kollade på mej..

Vi satte oss vid matbordet med våra andra kollegor och han drog ett skämt och började skratta och jag skrattade åt hans skämt. Sen kolla han så där i mina ögon och sa "Där är den.. den där blicken. Du får sluta med den. Den där djupa och farliga blicken." och log..

Jag blev så förvånad. Trodde aldrig han skulle säga så. Jag sa blir du rädd? han svarade ja.

Flörtar han med mig? Är han intresserad?

Att stöta på varandra såhär på Familjeliv

Jag kan tala om för dig att jag är intresserad men blir lätt nervös och vet inte hur jag ska bete mig?
  • Miranda85
    Anonym (kollega) skrev 2014-10-20 00:34:07 följande:

Att stöta på varandra såhär på Familjeliv

Jag kan tala om för dig att jag är intresserad men blir lätt nervös och vet inte hur jag ska bete mig?

Jätte kul ????
  • Anonym (Annis)

TS man tappar ju engagemanget när man försöker hjälpa dig i tankarna och så får man inget svar trots att jag ställt samma frågor 2 ggr. Vad är det du vill höra???!

• Miranda85
    Anonym (Annis) skrev 2014-10-20 19:42:12 följande:

TS man tappar ju engagemanget när man försöker hjälpa dig i tankarna och så får man inget svar trots att jag ställt samma frågor 2 ggr. Vad är det du vill höra???!

Sluta skriv till mig. Jag vill inte ha din hjälp eller svar.
  • Anonym (Annis)
    Miranda85 skrev 2014-10-21 00:21:48 följande:

Sluta skriv till mig. Jag vill inte ha din hjälp eller svar.

Vad är ditt problem? Du verkar ju j*vligt instabil! Jag förstår varför din kollega blänger!
  • Anonym (Tjo)

Men TS, det är flertalet här som har svarat seriöst på ditt inlägg, som är nyfikna och som har ställt följdfrågor... Kan du inte svara på dessa inlägg istället istället för att vända taggarna utåt?

• Miranda85
    Anonym (Annis) skrev 2014-10-21 07:49:28 följande:

Vad är ditt problem? Du verkar ju j*vligt instabil! Jag förstår varför din kollega blänger!

Det är sista gången du skriver till mej. Sen kollar jag upp din IP adress och Roger upp dog för att ta reda på vad DITT jävla problem är.
  • Miranda85
    Anonym (Tjo) skrev 2014-10-21 09:42:13 följande:

Men TS, det är flertalet här som har svarat seriöst på ditt inlägg, som är nyfikna och som har ställt följdfrågor... Kan du inte svara på dessa inlägg istället istället för att vända taggarna utåt?

Jo absolut. Och jag har svarat genom att tackat för inläggen. Men fanskapet förstår inte att jag inte vill att han/hon skriver.
  • Anonym (Tjo)
    Miranda85 skrev 2014-10-21 10:23:08 följande:
    Jo absolut. Och jag har svarat genom att tackat för inläggen. Men fanskapet förstår inte att jag inte vill att han/hon skriver.
    Ok, jag uppfattade inte att du hade svarat ANG TRÅDENS ÄMNE på mitt eller någon annans inlägg. Kan ha missat det då.

Hoppas att det löser sig för dig och kollegan i alla fall.
  • Anonym (Annis)

Men snälla TS! Nu får du nog gå tillbaka och läsa vad jag har skrivit till dig. Jag har ju frågat dug vad du tycker in honom, om du är singel osv. Hyr kan du bli förbannad på det? Sen kanske du kan läsa vem av oss som skriver vad. Vi är flera personer som svarar i tråden nämligen.

Trevlig dag på dig åxå!

Svar på tråden Vad menar han?