• Aniiee

Zombieapokalypsen kommer!

Zombierna trängs vid alla fönster och ytterdörren, på väg att bryta sig in! Men du har ett vapen! Ditt vapen är det som är närmast till [den sida som du är -hänt] om dig.

Vad slåss du mot zombier med? Och vad önskar du hett att det var istället?

The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • Svar på tråden Zombieapokalypsen kommer!
  • nozpa

Men så sjukt. Jag drömde i natt att jag blev anfallen av en Zombie som hade en liiiiten fällkniv, själv hade jag en filékniv. Hah, tänkte jag. Plättlätt detta ju.
    Men min var sladdrig som gelé, helt sjukt. Först bet Zombien mig i knät. Inget blod, tack o lov liksom. Men så kapade den min hand medans jag febrilt viftade med min gelékniv. Om någon kollar på BB så var det hon Malin som var Zombien iaf.

Men om det vore nu så hade jag slagits med en påse lösgodis. Lika ineffektivt gissar jag på. :)

Får skippa Walking ikväll alltså..

• Rainbow gg

En hög med böcker.. utan hårda pärmar dessutom..

önskar att det hade varit ett sniper-gevär/hagelbössa/pistol eller spikklubba. I den ordningen.

• Catti41

En filt och en tidning. Kan rulla ihop tidningen, slå ner zombisen och Linda filten runt. Men sen då....

• Ann O Nym

Jag får döda zombies med en kaffekopp! Hade hellre haft en Daryl Dixon som vapen. :P Annars gärna ett rejält vasst svärd eller yxa

• Velouria

En soffkudde. Lika bra då att ta en jävla massa sömntabletter och lägga mig ner i soffan med soffkudden under huvudet för att tuppa av så jag inte behöver känna nåt när de börja äta upp mig.

Annars hade jag önskat mig en stridstank som också var fylld med en massa olika sorters krigsvapen inuti. På så sätt hade jag kunnat köra på dem och bort från eländet.

JImmie Åkesson, du är Sveriges största integrationsproblem
  • Aniiee
    nozpa skrev 2014-10-17 19:07:08 följande:

Men så sjukt. Jag drömde i natt att jag blev anfallen av en Zombie som hade en liiiiten fällkniv, själv hade jag en filékniv. Hah, tänkte jag. Plättlätt detta ju.
    Men min var sladdrig som gelé, helt sjukt. Först bet Zombien mig i knät. Inget blod, tack o lov liksom. Men så kapade den min hand medans jag febrilt viftade med min gelékniv. Om någon kollar på BB så var det hon Malin som var Zombien iaf.

Men om det vore nu så hade jag slagits med en påse lösgodis. Lika ineffektivt gissar jag på. :)

Får skippa Walking ikväll alltså..

Whoops! Vilket mysko sammanträffande =P
  • Kereza

Hela min stationära PC (om inte musen räknas, men den har jag ju I handen)

PC'n heter Grendel och jag tror den kan funka rätt bra faktiskt - chassit är Coolermaster Scout, väger väl sisådär 9 kilo, och har lämpliga handtag på toppen, så man kan svinga det som ett vapen eller hålla det som sköld.

Jag tror jag klarar mig rätt långt med det :)
    ...hoppas jag, för mitt svärd (som också har ett namn; Nauthiz) ligger i ett förvaringsutrymme i Mahon, en timme med buss eller så >.<

• Aniiee
    Pellelilla skrev 2014-10-17 22:26:53 följande:

Jag får döda zombies med min man! Hur ska det gå till??? Hahahahaha

Du kan ju alltid ställa dig bakom honom och låta honom slåss =P
  • fala6

Åh! Jag tror jag har en chans, till höger om mig har jag nämligen en skruvmejsel! tjOhO! Demon

• Aniiee
    fala6 skrev 2014-10-17 22:40:23 följande:

Åh! Jag tror jag har en chans, till höger om mig har jag nämligen en skruvmejsel! tjOhO! Demon

Tror du kanske ligger bäst till av alla i tråden. Du och Kereza kommer nog i alla fall ut ur huset.
Svar på tråden Zombieapokalypsen kommer!