Gâr du ut och leker med ditt barn när det regnar?
Nej, hon är ute i alla väder på I ur och skur förskolan så jag myser hellre inne med henne på fritiden.
Aldrig
Jag lekte aldrig med mitt barn ute, men vi gick många skogspromenader istället. Men regnade så skippade vi dom.
Nä för då blir telefonen blöt.........................
Aldrig i livet.
Det tänker jag inte göra när jag får barn, om inte barnen själva vill det. Min mamma skickade ut mig i alla väder, själv var hon inne, så jag tänker inte utsätta mina barn för det.
Om han har varit ute halva dagen på förskolan (de är ute väldigt mycket), så stannar vi inte gärna ute mer om det regnar.
Men är vi hemma på helgen och det ösregnar hela dagen så går vi ut en stund ändå. Jag skulle bli galen av att vara inomhus en hel dag.
Ja, ibland. Men brukar dra mig för det. Börjar det regna när vi är ute så stannar vi dock kvar ett tag till.
Dom älskar regn, vattenpölar och att leka i sandlådan när det regnar.
Nää, ute var dom ju precis hela tiden på förskolan ändå, så vi myste inomhus vid ösregn.
Fast på senare år har jag själv börjat stå ut med mer regn än innan.
Ibland. Sonen älskar att hoppa i vattenpölar. Så länge det inte rätt rätt kallt ute har jag inget emot att gå ut en stund fast att det regnar. Sonen är 4 år.
Ja, vi är ute 1-4 timmar varje dag oavsett väder. Sonen älskar utelek (är 1,5 år) och klättrar på väggarna efter en hel dag inomhus. Går inte på dagis.
Vår son är ju utomhus dagligen på förskolan så dem vardagarna går vi gärna direkt hem och in efteråt,
Men på helgerna så går vi ut en sväng, så länge det inte spöregnar i sidled då såklart :)
Nej, de går ut medan jag sitter inne högravid och tittar i fönstret ;)