V 5+4 blödning idag
Igår var jag världens lyckligaste. Berättade för mamma om allt går som det ska så kommer det en liten knodd lagom till Midsommar.
Idag när jag skulle gå ut till bilen kände jag typ som mensvärk i lilla magen. Jag la handen på och kunde bara tänka "Håll dig kvar lilla pyre, du är redan älskad!" Efter 1 timme på jobbet var det dags för toabesök. Det var BLOD på pappret... Klart blod, väldigt tunt men ganska mycket. Springer ut med gråten i halsen, stänger ner min dator och i farten säger till chefen att jag går hem pga mensvärk.... In på ICA för att köpa bindor. Legat i sängen hela dagen och googlat. Jag har en mycket känslig livmodertapp (efter ett vanligt cellprov blöder jag några timmar) Jag håller varenda tumme, tå och annat löst på att detta bara är en vanligt liten blödning.
Hur fan ska jag kunna gå vidare om det är MF? Graviditeten var inte planerad, jag är inte tillsammans med pappan. Men jag är så redo för denna stora förändringen i mitt liv. Bebisen är/hade varit såååå välkommen!