• habiti

varför vägrar sdare erkänna att dom är ett rasistiskt parti?

Hela SD:s politik är ju uppbyggd på en grund av rasistiska åsikter och handlingar.

Enligt en SD ledare i Göteborg: www.interasistmen.se/wp-content/uploads/2014/04/MemeCenter_1396618628728_833-610x440.jpg

Björn Söder blir sågad av Norges version av Sverigedemokraterna:

Om inte dessa 2 länkar omvänder er SDare så är verkligen allt hopp ute för er.

• Svar på tråden varför vägrar sdare erkänna att dom är ett rasistiskt parti?
  • FiaMedFunkk
    Nerfherder skrev 2014-10-31 22:28:22 följande:
    Nej exakt. Men nu pratade vi inte om Islam, eller hur? Försöker du slingra dig nu igen?
    Jag vet inte vilket endgame du har. Men återkom gärna med din teorier kring rasism. Jag vet redan vad det betyder, så kanske bäst att låta dig orera om detta.
  • Nerfherder
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-31 22:36:44 följande:
    Jag vet inte vilket endgame du har. Men återkom gärna med din teorier kring rasism. Jag vet redan vad det betyder, så kanske bäst att låta dig orera om detta.
    Du inser att jag höll med om att det inte är rasistiskt att hata islam nu va?
  • Drottningen70

Ja det är faktiskt obegripligt att de inte är helt öppna med det. Ju ruttnare och mer Rasistiskt skit som avslöjas om dem ju fler röster får de ju, så det känns ju som en oerhört korkad strategi att försöka dölja det som uppenbarligen gör de populära hos sina väljare.

• FiaMedFunkk
    Nerfherder skrev 2014-10-31 22:39:13 följande:
    Du inser att jag höll med om att det inte är rasistiskt att hata islam nu va?
    Ja. Sen gav jag dig tärningen, så du kan orera vidare om rasism. Du klagade på att Islam inte var ämnet, så då kan vi återgå till det vi pratade om.
  • FiaMedFunkk
    Drottningen70 skrev 2014-10-31 22:42:19 följande:

Ja det är faktiskt obegripligt att de inte är helt öppna med det. Ju ruttnare och mer Rasistiskt skit som avslöjas om dem ju fler röster får de ju, så det känns ju som en oerhört korkad strategi att försöka dölja det som uppenbarligen gör de populära hos sina väljare.

Och så undrar folk varför vi kallar en för hycklare.Skrattande
  • tobbe01

Ta det lugnt! Spelar väl ingen roll om SD:are är rasister eller inte? Ni kan vara lugna allihop. Invandringen kommer att fortsätta i oförminskad takt och antagligen öka t o m. Det kan vi vara helt förvissade om. Tjoflöjt från en SD:are-

• Nerfherder
    tobbe01 skrev 2014-11-01 09:03:56 följande:

Ta det lugnt! Spelar väl ingen roll om SD:are är rasister eller inte? Ni kan vara lugna allihop. Invandringen kommer att fortsätta i oförminskad takt och antagligen öka t o m. Det kan vi vara helt förvissade om. Tjoflöjt från en SD:are-

Problemet är inte att sd:are är rasister. Problemet är att de hela tiden gör allt för att mörka att de är det.
  • tobbe01
    Nerfherder skrev 2014-11-01 09:21:46 följande:
    Problemet är inte att sd:are är rasister. Problemet är att de hela tiden gör allt för att mörka att de är det.
    Ja jag ser inte riktigt problemet där men okej. Why not. Det viktiga är väl att ingen behöver oroa sig för att SD ska kunna göra ngt åt den stora invandringen som vi har till vårt land. Den kommer öka så sitt lugnt i båten. Ingen fara på taket för tiggarna heller utan de kommer att bli allt fler. LUGN.
  • Nerfherder
    tobbe01 skrev 2014-11-01 11:04:05 följande:

Ja jag ser inte riktigt problemet där men okej. Why not. Det viktiga är väl att ingen behöver oroa sig för att SD ska kunna göra ngt åt den stora invandringen som vi har till vårt land. Den kommer öka så sitt lugnt i båten. Ingen fara på taket för tiggarna heller utan de kommer att bli allt fler. LUGN.

Vad är du så rädd för?
  • tobbe01
    Nerfherder skrev 2014-11-01 19:01:06 följande:
    Vad är du så rädd för?
    Hahahahahaha. Ja vad ska jag svara på det..........döden är inget jag ser fram emot! Astrist tillstånd.
  • tobbe01
    Nerfherder skrev 2014-11-01 20:21:40 följande:

Du verkar vara rädd för mer än det...

Lägg ner. 
  • Nerfherder
    tobbe01 skrev 2014-11-01 20:28:55 följande:

Lägg ner. 

Nu har jag det, det är invandrare du är rädd för!
  • FiaMedFunkk
    Nerfherder skrev 2014-11-01 09:21:46 följande:
    Typ som SSU och VU brukar mörka sina stalinistiska hyllningar och våldsverkande?
  • Nerfherder
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-02 16:59:55 följande:
    Typ som SSU och VU brukar mörka sina stalinistiska hyllningar och våldsverkande?
    Mmm. Och SD:are har aldrig använt våld då enligt din "logik".
  • FiaMedFunkk
    Nerfherder skrev 2014-11-02 17:07:30 följande:
    Man kan ju notera att det sparkas hej vilt på SD, medans de flesta inte har en aning om alla kriminella våldsverkare som S och V har som svans.
  • Perplex
    Nerfherder skrev 2014-11-02 17:07:30 följande:
    När gjorde dom det senast?
Svar på tråden varför vägrar sdare erkänna att dom är ett rasistiskt parti?