• Johanna7642

BH TILL DIN UNGA DOTTER?

Hej! 
    Jag håller på med ett utbildningsprojekt som undersöker lite kring det här med bh:ar till barn. Hur gör ni? Finns det någon förälder där ute som köpt en bh till sin dotter i tidig ålder, och hur tänker ni? Var köper man så små underkläder och vems idé var det från första början? 
    Ni andra får också gärna dela med er av era erfarenheter kring hur snacket går om bh och bröst hos era döttrar i tidig skolålder! :) 
    Det vore superspännande att få ställa lite frågor vidare till er om ni vill berätta! 

Med Varma Hälsningar, 
    Johanna B! 

Bh till din unga dotter?
  • Svar på tråden BH TILL DIN UNGA DOTTER?
  • kasovi

Jag skulle iallafall bara köpa något om hon började få bröst och om hon själv bad om det... Det är inte kul att gå och visa upp två pressade lingon på en planka när man börjar få tuttar.

• lilly

Jag tror jag köpte min första bh när jag var 12/13. Då började brösten komma och det var lite "häftigt". Dock i allra minsta storleken.

• lillaponnyn

tänk att allt har förendrat så, när jag var ung fick jag bröst ganska tidigt mamma köpte en musse pigg bh och jag blev skit mobbad omklädningsrummet

sen fick jag ha t-shirt över baddräkten när jag skulle gå till badhuset och simma

men nu är jag ju i trettio årsåldern 
    och detta var i 6.an

Svar på tråden BH TILL DIN UNGA DOTTER?