• habiti

Vilket riksdagsparti hade Satan röstat på?

nå?

• Svar på tråden Vilket riksdagsparti hade Satan röstat på?
  • Johan75

Ska vi se - Satan är en mytologisk figur som verkar mot det som proklamerades för god sed, gott leverne och goda familjetraditioner för ca 2 000 - 5 000 år sedan. Vilket parti är mest kritisk till traditionstyngd moral och strikta regler om vem som får bilda familj med vem? 

Skulle nog säga F!. 

Behold, i come as a thief.
  • Speakers Corner

Sd förstås, ett parti som går ut på att jävlas med utsatta grupper, vad kunde vara bättre än det för Satan,

• Gert

Satan vill ju splittra samhället så något av sjuklöverpartierna hade Satan röstat på.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Krixx

Så sjuklövern med 84% av rösterna försöker splittra Sverige medan de 13% som vill införa apartheid försöker hålla ihop det...?

• Gert
    Krixx skrev 2014-10-27 21:44:50 följande:

Så sjuklövern med 84% av rösterna försöker splittra Sverige medan de 13% som vill införa apartheid försöker hålla ihop det...?

Sjuklövern har ju fört en splittringspolitik i 30-40 år. Har du missat det?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Johan75
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-29 16:33:45 följande:

Vänstern eller F! hade garanterat sabbat landet omedelbart.

Om Satan röstat på dem?
    Behold, i come as a thief.
  • Centurione

Något av de partier som vill avskaffa traditionell moral och kristna levnadsregler. Fritt fram för alla tänkbara sexuella relationer och familjebildningar - så det blir som på häxsabbathen på Blåkulla, där alla kopulerar med varandra oavsett kön. DET måste tilltala Satan! Jag säger Fi, Mp eller V - i den ordningen.

• FiaMedFunkk
    Johan75 skrev 2014-10-29 16:55:02 följande:
    Om Satan röstat på dem?
    Oavsett. Men Satan är väl ett fan av sånt?
  • Sensitiveguy
    Gert skrev 2014-10-26 07:29:52 följande:

Det röda, alltså Vänsterpartiet.

Svenskarnas parti, busenkelt.
  • Sensitiveguy
    bängolle skrev 2014-10-26 07:54:46 följande:

Sitt eget parti förstås, sd.

• Sensitiveguy
    Centurione skrev 2014-10-29 17:08:42 följande:

Något av de partier som vill avskaffa traditionell moral och kristna levnadsregler. Fritt fram för alla tänkbara sexuella relationer och familjebildningar - så det blir som på häxsabbathen på Blåkulla, där alla kopulerar med varandra oavsett kön. DET måste tilltala Satan! Jag säger Fi, Mp eller V - i den ordningen.

Moral kommer precis som allt annat i olika form - din moral torde vara olik min osv. Mänskligheten är ju trots allt mångfacetterad, missat det?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-10-29 22:45:41 följande:

Oavsett. Men Satan är väl ett fan av sånt?

Satan existerar inte. Det är en demon man inte bör ta på för stort allvar.
Svar på tråden Vilket riksdagsparti hade Satan röstat på?