• Pimpinellan

Trött på alla imbecilla inlägg överallt!

Troll och idiotinlägg har alltid förekommit här,men de totalt imbecilla inläggen har ökat på sistone. De finns i alla ämnen så när man förväntar sig ett seriöst inlägg står det rena dravlet där. Varför håller folk på så? Jag fattar inte vitsen. Flera av de riktigt äckliga har jag anmält,finns liksom en gräns vad man pallar med. Men ska folk få hållas och skriva såna här inlägg hur mycket som helst eller? Hur kan de med att driva i ämnen som är allvarliga och om saker man inte ska driva med?

*man ska aldrig sluta förvånas tydligen*

• Svar på tråden Trött på alla imbecilla inlägg överallt!
  • RamboMannen

Jag tycker att trådarna som handlar om snuskig sex och andra perverterade saker borde ligga i det facket, att man måste söka efter det inte att det bara poppar upp bland de andra trådarna. För ganska många är bara rent vidriga. Andra "skämttrådar" och sånt som är uppenbart förvirrat trams bryr jag mig inte om, kan skratta ganska gott ibland åt vissa trådar och inlägg.

Sen förstår jag att vissa tar illa upp om de tar upp en allvarlig sak och folk kommer med dåliga skämt, även om jag själv inte bryr mig.

• Pimpinellan

Ibland öppnar man ju de där vidriga för att man tror det är nåt helt annat. Kräks Och jag tycker det är extremt omoget att driva med seriösa saker. Folk går dessutom på det och svarar seriöst.  Sluta ödsla tid på dem,svara inte,anmäl! Till slut tror man ju inte alls på folk när imbecillinläggen florerar överallt. Vad ger det folk att skriva sånt,det övergår i vart fall mitt förstånd! Men man får väl helt enkelt sluta öppna inlägg som ser det minsta lilla suspekta ut-med risk för att missa även intressanta och seriösa inlägg. Idag har det fullkomligt vimlat av de där inläggen,så less man blir.

• Alexandre Nayle

Jag är relativt ny här men jag tycker att normala trådar brukar så gott som alltid innehålla bara normala inlägg. Det är mest galna trådar där folk trollar loss, men det är helt rätt!

• Pimpinellan
    Alexandre Nayle skrev 2014-10-28 00:53:08 följande:
    Jag är relativt ny här men jag tycker att normala trådar brukar så gott som alltid innehålla bara normala inlägg. Det är mest galna trådar där folk trollar loss, men det är helt rätt!

Trådarna är galna,men ligger där man förväntar sig seriösa inlägg. Och rätt? Att skriva vidriga inlägg,uppmuntra idiotier och lura folk? Du må roas av troll,men jag gör det icke... De är inte friska i huvet,det syns på inläggen och sånt ska inte uppmuntras.
  • Alexandre Nayle
    Pimpinellan skrev 2014-10-28 00:58:00 följande:

Trådarna är galna,men ligger där man förväntar sig seriösa inlägg. Och rätt? Att skriva vidriga inlägg,uppmuntra idiotier och lura folk? Du må roas av troll,men jag gör det icke... De är inte friska i huvet,det syns på inläggen och sånt ska inte uppmuntras.

Det är för att själva sajten är inte speciellt seriös. Vill en vistas i en seriös miljö är det bättre att söka sig till smalt inriktade forum.

Och ja, jag roas av troll. Jag är ute efter underhållning och ingenting annat, så för mig existerar det bara två typer av inlägg: roliga och tråkiga.
  • Pimpinellan
    Alexandre Nayle skrev 2014-10-28 01:22:46 följande:
    Det är för att själva sajten är inte speciellt seriös. Vill en vistas i en seriös miljö är det bättre att söka sig till smalt inriktade forum.

Och ja, jag roas av troll. Jag är ute efter underhållning och ingenting annat, så för mig existerar det bara två typer av inlägg: roliga och tråkiga.

Finns massor med seriösa trådar-enda skälet att jag är med. Har fått massor med hjälp och stöd under åren och även stöttat andra. Hade jag inte fått nån annanstans.  Men nu har de här imbecilla hittat även till de forumen vilket stör mig maximalt!
  • guchi

Än så länge kan jag se det som kul när folk tjafsar om skitsaker, men i längden kan det kanske bli tröttsamt.

• Pimpinellan
    guchi skrev 2014-10-28 17:46:33 följande:
    Än så länge kan jag se det som kul när folk tjafsar om skitsaker, men i längden kan det kanske bli tröttsamt.

Jag pratar inte om tjafstrådar utan troll till höger och vänster som skriver i snack som ska vara serösa. Håll er till sandlådan-om det nu ska tillåtas att trolla vilket jag inte anser.
  • Chrysabelle
    Pimpinellan skrev 2014-10-28 17:54:56 följande:

Jag pratar inte om tjafstrådar utan troll till höger och vänster som skriver i snack som ska vara serösa. Håll er till sandlådan-om det nu ska tillåtas att trolla vilket jag inte anser.
    se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp

Det är höstlov.
  • Pimpinellan
    Chrysabelle skrev 2014-10-28 18:11:08 följande:
    se.gosupermodel.com/community/forum_thread.js...#page13

Det är höstlov.

Jo,jag vet,men det är inte bara nu utan det har ökat sen ett tag tillbaks... Ibland tror jag de flesta här är idioter eller fulla eller kanske både ock. Vissa ts är då det utan tvekan. Jag har kort sagt ingen tolerans för rena dumtrådar.
  • Chrysabelle
    Pimpinellan skrev 2014-10-28 18:13:37 följande:

Jo,jag vet,men det är inte bara nu utan det har ökat sen ett tag tillbaks... Ibland tror jag de flesta här är idioter eller fulla eller kanske både ock. Vissa ts är då det utan tvekan. Jag har kort sagt ingen tolerans för rena dumtrådar.
    Man borde se till att tonåringarna får något att göra. För de flesta är nog uttråkade tonåringar.
  • Vassochtaggig
    Chrysabelle skrev 2014-10-28 18:15:38 följande:
    Man borde se till att tonåringarna får något att göra. För de flesta är nog uttråkade tonåringar.
    Men tror du att tonåringar hänger på fl? Jag är osäker. Har märkt en växande trend av något jag inte vet vad jag ska kalla det, mot-troll, kanske. Det är de som svarar seriöst i rena trolltrådar därför att de vet att de retar upp dem som retar sig på seriösa inlägg i trolltrådar. Hängde man med här?
  • Alexandre Nayle
    Vassochtaggig skrev 2014-10-29 18:21:39 följande:

Men tror du att tonåringar hänger på fl? Jag är osäker. Har märkt en växande trend av något jag inte vet vad jag ska kalla det, mot-troll, kanske. Det är de som svarar seriöst i rena trolltrådar därför att de vet att de retar upp dem som retar sig på seriösa inlägg i trolltrådar. Hängde man med här?

Metatrolleri tror jag det heter :)
  • Vassochtaggig

En del troll-trådar är jätteroliga, men det krävs begåvning att få en sådan att bli underhållande. Anof med svan borde få en troll-pris. Var tog Anof vägen förresten?

Svar på tråden Trött på alla imbecilla inlägg överallt!