• hopps

Behöver hitta Aktiviteter i Kungsbacka,Vallda Onsala

Vi behöver hitta aktiviteter som inte är så ålders uppdelat .Så jag kan gå med min 2 åring och 4 åring samtidigt . Eftermiddagar eller helger. Vi behöver lära känna mer vuxna och barn. Är det någon som vet några tips . ..

• Svar på tråden Behöver hitta Aktiviteter i Kungsbacka,Vallda Onsala
  • Flickan och kråkan

Vi åker till Kungsbacka ishall och åker skridskor. Har en snart 7-åring, 5-åring och 16-månaders.

Friluftsfrämjandet i Onsala har också barnverksamhet för alla åldrar.

• hopps

Ja ha får alla åka där eller måste man anmäla sig . Finns det skridskor att låna. Är det öppet året om?

Ja Friluftsfrämjandet hoppar vi nog på till våren.

• hopps

Ja ha får alla åka där eller måste man anmäla sig . Finns det skridskor att låna. Är det öppet året om?

Ja Friluftsfrämjandet hoppar vi nog på till våren.

• crispy

Kan oxå rekommendera allmänhetens åkning på ishallen. Nu går stora tjejen (5) i skridskoskola men även innan dess åkte vi en del från att hon var typ 1,5. Tror all info finns via kommunens hemsida. Nu i höst kommer mellangrabben (2) få testa. Minsta är bara 6v så han får vänta ett tag . Simhallen är oxå poppis av våra två äldsta, liksom biblioteket. Sedan hör jag bra om Hoppis & Skuttis (Friskis) som ju funkar åldersmässigt för båda dina, men har inte testat själv.

Svar på tråden Behöver hitta Aktiviteter i Kungsbacka,Vallda Onsala