-
-
Svar på tråden DEN ÄR FAST HJÄLP!!
-
Det är mycket nu va...
-
det gör ont snällaAnonym (lol) skrev 2014-10-28 22:15:16 följande:
Det är mycket nu va...
-
Du får väl vänta lite, det kommer väl ut i samband med barnet.
-
men inte i 9 månader kan jag vänta?Anonym (ajaj) skrev 2014-10-28 22:21:20 följande:
Du får väl vänta lite, det kommer väl ut i samband med barnet.
-
Jobbig kväll asså, en unge instängd på rummet för du smällt till den, en banan i fittan och dessutom en unge på g med nån annan än din man. Får hoppas morgondagen blir bättre...
-
Du är ju för mycket!!! Ska du hålla på och driva med andra så gör det anonymt...
-
Du glömde gurkan utan kondom. =D ROFLAnonym (lol) skrev 2014-10-28 22:23:27 följande:
Jobbig kväll asså, en unge instängd på rummet för du smällt till den, en banan i fittan och dessutom en unge på g med nån annan än din man. Får hoppas morgondagen blir bättre...
-
Krysta
-
Hahaha sorry att jag skrattar men får Flashback från när jag gick i högstadiet och att en tjej hade gjort samma grej.
Tyvärr får du bita i det sura äpplet och kontakta gyn omgående om han inte får ut den.
Skulle nog köpa en dildo nästa gång :) -
Du verkar lite konstig du. Du är gift men knllar hans bästis. Du slår din son. Och det där om plastfolie till gurka. Nu vart du sugen på banan också. Och nu har du även en pojkvän? Mkt som händer hos dig alltså
-
det är under ämnet "ironi och satir" så varför är folk förvånade?!
Du får väl använda musklerna och klämma ut den!