• storstadsmorsa

DEN ÄR FAST HJÄLP!!

Jag och min pojkvän bestämde oss för att testa nåt nytt idag men vi äger inga d-ldos så vi tog vad hade så det blev en banan helt enkelt. Min pojkvän fick äran att sköta bananen medans jag slappnade av. Han körde in den långsamt men direkt han kört in hela inser jag att något är fel, han hade skalat bananen. Jag skriker åt han att ta ut den men han lyckas självklart bryta av den inuti mig. Vad gör jag? Har testat att få ut den på alla sätt men får inte ut den och vågar inte åka till vårdcentralen då det är för pinsamt.
  • Svar på tråden DEN ÄR FAST HJÄLP!!
  • Anonym (ajaj)

Du får väl vänta lite, det kommer väl ut i samband med barnet.

• storstadsmorsa
    Anonym (ajaj) skrev 2014-10-28 22:21:20 följande:

Du får väl vänta lite, det kommer väl ut i samband med barnet.

men inte i 9 månader kan jag vänta?
  • Anonym (lol)

Jobbig kväll asså, en unge instängd på rummet för du smällt till den, en banan i fittan och dessutom en unge på g med nån annan än din man. Får hoppas morgondagen blir bättre...

• Anonym (Du är pinsam!)

Du är ju för mycket!!! Ska du hålla på och driva med andra så gör det anonymt...

• Anonym (jo så att ehhh..)
    Anonym (lol) skrev 2014-10-28 22:23:27 följande:

Jobbig kväll asså, en unge instängd på rummet för du smällt till den, en banan i fittan och dessutom en unge på g med nån annan än din man. Får hoppas morgondagen blir bättre...

Du glömde gurkan utan kondom. =D ROFL
  • Anonym (Hmmm)

Hahaha sorry att jag skrattar men får Flashback från när jag gick i högstadiet och att en tjej hade gjort samma grej.

Tyvärr får du bita i det sura äpplet och kontakta gyn omgående om han inte får ut den.

Skulle nog köpa en dildo nästa gång :)

• Roxwell

Du verkar lite konstig du. Du är gift men knllar hans bästis. Du slår din son. Och det där om plastfolie till gurka. Nu vart du sugen på banan också. Och nu har du även en pojkvän? Mkt som händer hos dig alltså

• mebbebebbe

det är under ämnet "ironi och satir" så varför är folk förvånade?!

Du får väl använda musklerna och klämma ut den!

Svar på tråden DEN ÄR FAST HJÄLP!!