vul v.7 hur många fick se ett hjärta slå?
Som sagt hur många har sett ett hjärta slå redan i vecka 7 vid ett vul?
Som sagt hur många har sett ett hjärta slå redan i vecka 7 vid ett vul?
Åh tack!!
Hur räknar man? Har ägglossningens dag någon betydelse?
Okej, de där gravtesterna som visar hur många veckor man gått, är det något att rekommendera och som man kan lita på?
Okej, de där gravtesterna som visar hur många veckor man gått, är det något att rekommendera och som man kan lita på?
Läste att det bara gick upp till vecka 3?
Läste att det bara gick upp till vecka 3?
Har inget bokat :(
Vi fick se hjärtat i v.6+1
Har inget bokat :(
såg hjärtat idag V6+2
6+3 såg jag hjärtat, men läkaren som utförde vul:et sa att det kunde vara svårt att se så pass tidigt!
6+3 såg jag hjärtat, men läkaren som utförde vul:et sa att det kunde vara svårt att se så pass tidigt!
6+3 såg vi hjärtat på VUL även om det inte var supertydligt såklart. Men något som fladdrade och läkaren kollade min puls och konstaterade att det var fostrets som "fladdrade".
Tillägg: Vid KUB blev jag framflyttad ca 4 dagar så var ju längre gången än 6+3 när hjärtat sågs.
Vi såg ett hjärta slå på vul i början av 7 (6+1). :)
Gjorde Vul 6+4 tidigare i januari. Läkaren sa att jag var i vecka 5+ och att barnet gjordes för 3+ veckor sen. Men läkaren nämnde inget om hjärtljud men gratulerade till graviditet samt sa att foster och hinnsäck såg bra ut.
Orsaken till vulet var blodblandade flytningar under ca 11 dagar under v 4-5, vilket försvann sen.
Är i dag i 8+5 och har inte längre ömma bröst vilket jag hade i vecka 4-5-6. Däremot är mycket trött, hungrig, tycker inte om kaffe och har lätt att äcklas av mat. Har också lättare att få finnar. Kroppen känns lite som veckan innan mens.