• Jag är bara jag

Ipren-reklamen poppar upp HELA tiden!

Gudars så irriterande denna pop-upreklam på senaste tiden blitt! Varje gång jag byter sida dyker Iprenen upp och jag får trycka bort den.  Ska det vara så verkligen,man blir ju knäpp! Förut var det bara ibland den där reklamen som tog över hela sidan dök upp-nu är det jämt.

• Svar på tråden Ipren-reklamen poppar upp HELA tiden!
  • guchi
    Jag är bara jag skrev 2014-11-04 19:43:44 följande:
    Som om jag vet vad det är eller hur man gör... Jag kan slå på datorn-thats it ungefär.
    Verktyg - Inställningar
  • Jag är bara jag
    guchi skrev 2014-11-04 19:46:10 följande:
    Verktyg - Inställningar

Och där pratar du grekiska-jag sa ju vad jag kunde,här går definitivt gränsen. Jag är gammal och har aldrig gått datorkurs. Tycker det är onormalt mycket reklam numer. Syftet är att få sälja,men man blir bara totalanti allt de gör reklam för!
  • guchi
    Jag är bara jag skrev 2014-11-04 19:51:43 följande:

Och där pratar du grekiska-jag sa ju vad jag kunde,här går definitivt gränsen. Jag är gammal och har aldrig gått datorkurs. Tycker det är onormalt mycket reklam numer. Syftet är att få sälja,men man blir bara totalanti allt de gör reklam för!
    Högst upp på din webbläsare finns en verktygsmeny där det står Bla. Arkiv - Redigera - Visa - Historik - Bokmärken - Verktyg (vänsterklicka på den och dra ned pilen Inställningar, klicka)  Välj sedan Innehåll och bocka för blockera.
  • Jag är bara jag
    guchi skrev 2014-11-04 19:56:34 följande:
    Högst upp på din webbläsare finns en verktygsmeny där det står Bla. Arkiv - Redigera - Visa - Historik - Bokmärken - Verktyg (vänsterklicka på den och dra ned pilen Inställningar, klicka)  Välj sedan Innehåll och bocka för blockera.

Nej,nån sån rad finns inte på denna nya dator,vet att det fanns på den förr däremot. Här finns inget alls förutom den sajt man är inne på.
  • CinnamonGirl

Hur det ser ut beror på vilken webbläsare du har...

Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Fia 28
    Forumvärd skrev 2014-11-05 10:22:43 följande:

Hej hej!

Kvarstår detta problem även idag?

Jepp, får den jäkla reklamen nästa varje gång man går till forumsidan.
  • Forumvärd
    Fia 28 skrev 2014-11-05 10:47:15 följande:
    Jepp, får den jäkla reklamen nästa varje gång man går till forumsidan.
    Tack för svar! Solig
    Jag har skickat det vidare så får man kika på det!

Svar på tråden Ipren-reklamen poppar upp HELA tiden!