Anonym (USA är inte världen) skrev 2014-11-06 21:26:50 följande:
Nu står det klart för mig att det alltså inte var ett misstag av dig
Till och med efter att jag har förklarat, att jag gav tummen upp gällande det dåliga sätt folk uppvisar så fortsätter du ju att försöka vinkla och påstå saker felaktigt, varför gör du så? in så säger du inte att dumisstog dig utan du försöker fortfarande vilket bara får mig att förstå att det inte var et misstag utan medvete gjort, otroligt fult men för att få svar en gång för alla - har JAG sagt något om dyslexi eller att du skulle ha en diagnos? ja eller nej, får se om du kan svara rakt nu istället för att fortsätta vinkla och hitta på saker.
Om man klickar på 'visa endast' så ser man hur JAG har har hållt mig till ämnet, det är först när jag reagerar på andras sätt som jag motsätter mig det.
En klick mobbar ut och hetsar de som inte har samma åsikter. Ni förstör ju bara för er själva.
Att man sen försöker framställa sig själv som offer när det är tvärtom är så otroligt osmakligt, fråga er varför ingen har respekt för er, det har med hur ni framför era åsikter, jag delar inte åsikt med alla i tråden men de flesta kan olikt er föra fram sina åsikter på bra sätt därför lyssnar man också på deras åsikter.
Grattis ni har åstadkommit ingenting, tror faktiskt många som i grunden delar er åsikt inte är så glada för sättet ni beter er på, ni bidrar ju inte till legalisering eller diskussion om saken direkt som ni beter er.
Frågan kvarstår, vad är det jag ljuger om?
Du citerade ett inlägg, som var helt och hållet riktat till mig.
Som helt handlade om mitt sätt att skriva.Noll vinkling där.
Jag säger igen, att jag inte vet om du klaga på mitt sätt och skriva.
Du gjort det tydligt, att du inte har nått emot i hur jag skriver.
Så vidare diskussion, behövs inte.
Vad har du för inlägg det senaste, som varit OnT till TS eller frågan kring legalisering?
Du pratar om mobba, om och om igen.
Ge exempel på hur du blivit mobbad i tråden.
Offer och annat konstigt snack, för du förklara också.
När ska du diskutera TS och ämnet kring legalisering?
All din kraft i dina inlägg, har varit mot mig eller andra som person.
Jag är öppen till alla frågor kring detta, är du?