• Anonym (a)

tips på extrajobb gärna hemmifrån

Jag är lite på jakt efter något extra jobb som helst kan skötas hemifrån.
    Har ett projekt och känner att det skulle vara helt möjligt om jag hade in 3000 kr mer i månaden under en tid.
    Någon som har ett käckt tips?

• Svar på tråden tips på extrajobb gärna hemmifrån
  • isabelless

På Arbetsförmedlingens hemsida, sök "hemifrån". Det finns ett flertal jobb som mötesbokare/telefonförsäljare osv att söka!

• Anonym (a)
    isabelless skrev 2014-11-08 09:28:21 följande:
    På Arbetsförmedlingens hemsida, sök "hemifrån". Det finns ett flertal jobb som mötesbokare/telefonförsäljare osv att söka!
    vad ligger lönerna på? Är inte det hemskt dåligt betalt?
  • isabelless
    Anonym (a) skrev 2014-11-08 09:47:08 följande:
    vad ligger lönerna på? Är inte det hemskt dåligt betalt?

Jag fick ett jobb som mötesbokare en gång. Ungefär 8 timmar/1 gång i veckan. Skulle boka in ca 12 möten per vecka och varje inbokat möte gav mig 150kr. Det vill säga 7200kr innan skatt för fyra arbetsdagar. 

• Anonym (a)
    isabelless skrev 2014-11-08 10:54:43 följande:

Jag fick ett jobb som mötesbokare en gång. Ungefär 8 timmar/1 gång i veckan. Skulle boka in ca 12 möten per vecka och varje inbokat möte gav mig 150kr. Det vill säga 7200kr innan skatt för fyra arbetsdagar. 

kanske värt att komma upp.
    Kan man göra sånt på helger och kvällar lite fritt eller är det styrda arbetstider då?
  • isabelless
    Anonym (a) skrev 2014-11-08 10:57:09 följande:
    kanske värt att komma upp.
    Kan man göra sånt på helger och kvällar lite fritt eller är det styrda arbetstider då?
    Jag kunde göra det när jag själv kände att det passade, men på en vardag. Ringde företag så det var ju förutsatt att jag ringde på deras arbetstider! 
  • Anonym (a)
    isabelless skrev 2014-11-08 11:02:26 följande:
    Jag kunde göra det när jag själv kände att det passade, men på en vardag. Ringde företag så det var ju förutsatt att jag ringde på deras arbetstider! 
    tack!

mer tips?
  • lisaevelina76

Det finns en jättebra sida för just sånt här www.workery.se. Där finns en massa olika former av extrajobb som går att söka. Det är gratis och utan registrering, riktigt smidigt! 

Svar på tråden tips på extrajobb gärna hemmifrån