• viktoria91

Narcissistiska föräldrar!

Vad är vissa föräldrars problem, särskilt mammor då.
    Jag red ut för en tid sedan och för att komma till skogen måste jag rida en bit  längst tågspåret på en ca 2,5-3 meter bred grusväg. På vägen tillbaka kommer där 2 medlemmar ur den beryktade Barnvagnsmaffian som får HA att framstå som ett gäng munkar.
    Dem narcissistiska tanterna går i bredd och vägrar flytta sig, jag kan inte rida åt sidan någonstans-vilket jag inte behöver i heller.
    Dem fortsätter gå i bredd och kollar väldigt surt på mig när jag tränger mig förbi med min häst, tur att hon inte är rädd av sig.
    MEN hade det hänt en olycka, att min häst blir rädd och kastar sig på barnvagnarna är det deras egna fel, förstår dem inte det?

• Svar på tråden Narcissistiska föräldrar!
  • Nerfherder
    viktoria91 skrev 2014-11-08 09:08:13 följande:

Vad är vissa föräldrars problem, särskilt mammor då.

Jag red ut för en tid sedan och för att komma till skogen måste jag rida en bit  längst tågspåret på en ca 2,5-3 meter bred grusväg. På vägen tillbaka kommer där 2 medlemmar ur den beryktade Barnvagnsmaffian som får HA att framstå som ett gäng munkar.

Dem narcissistiska tanterna går i bredd och vägrar flytta sig, jag kan inte rida åt sidan någonstans-vilket jag inte behöver i heller.

Dem fortsätter gå i bredd och kollar väldigt surt på mig när jag tränger mig förbi med min häst, tur att hon inte är rädd av sig.

MEN hade det hänt en olycka, att min häst blir rädd och kastar sig på barnvagnarna är det deras egna fel, förstår dem inte det?

Hade du inte bara kunnat hoppa över de med din häst? /ironi
  • Gert

Ska det inte vara skyltat om det är en ridväg? Om så var fallet var det bara att rida över lattemorsorna.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (Ö)

Självklart ska man låta andra som vill komma fram på en väg.

MEN! om din häst kastar sig på en barnvagn är det du som är den skyldige till olyckan!

googla sedan om du vill veta vad narcissisim innebär.

• FixarFrasse

Usch ja, man blir så osäker när de är i närheten. Var på ett köpcenter nyligen och blev sugen på en kaffe på Espresso House. Fullt med läskiga mammor med dyra barnvagnar och IPhone 6:or utströdda på borden som skräp. Jackor och skötväskor på lika många stolar och bänkar som de själva använde att parkera sina mammastjärtar på. Det behövs nog snart åtgärder från samhället att stoppa detta gissel. Smög istället in på MacDonkan och tog en pappmuggskaffe som jag drack medan jag bittert gick vidare i galleriagången....

Svar på tråden Narcissistiska föräldrar!