• Anonym (Suck)

Hon villinte

Jag och min fru brukade ha samlag ofta förut. men nu det senaste halvåret har hon inte någon lust men jag har kommit på henne på natten hur hon håller på själv och jag blir till mig och kryper dit då slutar hon. Om jag börjar smeka henne då får jag bara höra jag årkar inte. Lite senare håller hon på igen och så har det varit flera nätter och det är inte en gång hon gör det pär natt. När jag frågar på morgonen om det var skönt så vet hon inte vad jag menar jag sover säger hon. Så senast i går natt blev det igen hon smeker sig igen och stönar jag låg bara där och lysande på henne en stund senare var det dax igen då frågar jag om det är skönt JAAA svarar hon. På morgonen frågar jag henne om det var skönt att smeka sig själv och hon svarar att då har det varit i sömnen. Konstigt sa jag du svarade när jag frågade.hmm konstigt sa hon..???? Vad ska jag göra.????????

• Svar på tråden Hon villinte
  • Anonym (Lämna)

Lämna henne, hon älskar dig inte längre.

• dejan9209

Sätt dig ner och prata med henne? 

En annan sak du kan göra, är att visa att du heller inte vill, ibland kan det vara avtändande att veta att den andra partnern alltid är "på" oavsett vad, då kan du istället visa henne att du tar lite avstånd och kanske till och med tackar nej när hon frågar dig om samlag" och sedan nån gång ger du med dig?
    Har ingen aning om detta funkar, det vara bara något jag spekulerar!
    julenstid.blogg.se

• Anonym (Suck)

Vi kramas och pussas/hånglar och säger att vi älskar varandra.

Jag har provat att säga nej när hon ville men då blev det nästan 2 månader till nästa gång hon ville. jag får prova att prata med henne igen så får man se vad hon säger..????????

• Anonym (Zz)

Kryp inte på henne i sängen, hångla upp henne i soffan istället och ta det därifrån.

• dirty88

Hon verkar rätt bränd i huvvet hörru. 
    Be doktorn att ordinera ett IQ-test för att bekräfta ditt misstag i val av partner.

• Anonym (jag)

jag kan vakna av att jag smeker mig själv i sömnen.
    min sambo kan hoppa på mig när han sover och vakna mitt i.
    så tror inte att det är helt ovanligt.
    om hon inte har så stor sexlust så kan det tyvärr vara så att hon inte vet om att hon får det hon behöver när hon sover?

• Anonym (Suck)

Jag skulle inte kunna lämna henne jag älskar min fru. Vi skulle inte kunna börja i soffan för där brukar barnen vara min son som är älst är 16år. Jag tackar för ditt svar ( jag).

• Gustav89

Läst att en del personer är jätte sugna när de sover har sexdrömmar osv men sen när de vaknar till så försvinner de efter en kort stund, dags att prata med varandra sen gå vidare till att prata med nån som kan mer om just detta om ni ska fortsätta vara ihop, det funkar ju inte om ni inte har sex.

• Anonym (Lämna)
    Anonym (Suck) skrev 2014-11-11 10:37:36 följande:

Jag skulle inte kunna lämna henne jag älskar min fru. Vi skulle inte kunna börja i soffan för där brukar barnen vara min son som är älst är 16år. Jag tackar för ditt svar ( jag).

Om du inte, som du säger, kan lämna henne så är det bara att gilla läget. Det blir inte bättre
  • Anonym (Suck)

Det måste vända någon gång hoppas jag. Jag får försöka prata med henne igen men det är svårt. Jag vet att det är löjligt att man har svårt att prata om sånt när man har varit gift i 9 år..????????

Svar på tråden Hon villinte