• finnin

Ruvardag 6 hjälp att tyda graviditetstest snälla.

Hej alla ruvare:)

Hjälp mig att tyda detta snälla! Är det viljan och önskan som spökar eller är det ett svagt plus? Lär ju inte vara så starkt på ruvardag 6? FET på en 5 dagars odlat embryo. CB var negativt, tester på bilden är rfsu.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Ruvardag 6 hjälp att tyda graviditetstest snälla.
  • finnin
    Vokalissan skrev 2014-11-14 19:09:48 följande:

Ser ett svagt streck på den nedersta bilden! Ta ett nytt imorn om du orkar!

Tack! Får göra det. Ruvdag 5 och 6 kanske är lite tidigt?
  • FrauCasio
    finnin skrev 2014-11-14 19:08:46 följande:

Ja, det fick jag. Jag känner ju inget än dock. Har barn sedan tidigare och då har det ibland varit negativt, slagit om till positivt 2 dagar efter. Det har ibland varit svagt( inte så här svagt) blivit starkare efter 3 dagar. Nu är man ju så nojig, inga fler i frysen:(

Hoppas och håller tummarna! Har en nära som också kommer få ett långtidsodlat ägg insatt och som jag önskar, ber och hoppas för deras skull!
  • finnin
    FrauCasio skrev 2014-11-14 20:05:57 följande:
    Hoppas och håller tummarna! Har en nära som också kommer få ett långtidsodlat ägg insatt och som jag önskar, ber och hoppas för deras skull!
    Då håller vi tummar för alla som önskar!
  • finnin
    Vokalissan skrev 2014-11-15 15:26:28 följande:

Syns tydligare tycker jag! smile1.gif

Weee
  • FrauCasio

WOW TS du är gravid! STORT HJÄRTLIGT GRATTIS!

Fortsätt hålla tummarna för mina nära och kära. Hoppas, hoppas, hoppas...

• finnin

Tack alla!! Tog ett CB idag och det är ett solklart PLUS. Tidigt än men svävar ändå på moln!

• FrauCasio
    finnin skrev 2014-11-16 16:53:54 följande:

Tack alla!! Tog ett CB idag och det är ett solklart PLUS. Tidigt än men svävar ändå på moln!

Du ska sväva på moln! Lycka till nu!
  • barnlangtanivf
    Hej! Jag och en vän har startat en podd - Ruvarpodden - om barnlöshet, barnlängtan och IVF där vi pratar fritt om våra känslor kring IVF och barnlöshet och vår resa mot barn - podden finns på Itunes, soundcloud, och Acast. Nytt avsnitt kommer varje torsdag! kram
Svar på tråden Ruvardag 6 hjälp att tyda graviditetstest snälla.