• Daniel12

Värsta beteendet du vet?

Ja en riktig fredagstråd. Motivera gärna era val.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Värsta beteendet du vet?
  • PassionE

Valde "Att inte låta andra få n syl i vädret (bara prata om sig själv)". Är väl inte det värsta, men det är det beteendet som påminner mig mest om "sköna snubbar" och jag är så jäkla less på sköna snubbar alltså. 

• Daniel12

Själv väljer jag "sparka på en som redan ligger". Har sett det många gånger i form av mobbning och uteslutande av en person som anses udda och utanför gemenskapen, och jag hatar det.

• LängtansBlåaBlomma

Hm, vem väljer att "rapa och fisa offentligt" framför att sparka på nån som redan ligger?

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • Abbe83

Valde "att sparka på en människa som redan ligger". För jag har själv varit mobbad under min skoltid och min sambo var mobbad. Det höll på att bli vår död för vi blev båda djupt deprimerade och fick självmordstankar. 

• Adorabellen

Valde "att låtsas vara en vän när man snackar skit bakom ryggen" varit med om det alldeles för många gånger :(

• Gert

Dubbelmoral!

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Themis

Att vara SNÅL!!

Jag kan leva med att folk är dryga, har höga tankar om sig själva, är socialt inkompetenta, klädblinda, pratkvarnar, ibland snackar skit om mig eller inte kan dansa eller ibland blir för fulla, men inte med att de är dumsnåla och ska räkna femtiöringar, inte lägger dricks och ser lidande ut så fort något inträde kostar en tjuga extra.

Och det har oftast inte mycket att göra med hur mycket pengar man har, det är en attityd.

If it is important to you, you will find a way. If not, you'll find an excuse. /unknown
Svar på tråden Värsta beteendet du vet?