• Anonym (Matte)

Dottern föll på hunden från 4-5 meters höjd

Idag när min fötter föll av år höga gran på trädgården så landade hon på hundens svans. Fallet var på ca 4-5 meter. Hon fick ont osv men det läker. Jag är ganska orolig för hunden nu. Den skrek till när hon ramlade, men sedan dess har inte gnällt. Han äter dock inte och han känna väldigt tillbakadragen. Min man har föreslagit att vi åker in med hunden. Vet inte om man ska avvakta lite? Svansen är inte svullen, men han känner sig väldigt rädd och "nedstämd" om ni förstår. Så jag är väldigt orolig ifall han har fått inre blödning. Vad tycker ni jag borde göra?

• Svar på tråden Dottern föll på hunden från 4-5 meters höjd
  • Anonym (barbar)

Du har en klok man, som du kanske inte direkt når upp till på samma nivå i detta enskilda ämneFlört

• Fanny b

Ni kan ringa Agrias telefonveterinär, numret finns på Agrias hemsida. Där kan ni råd om hur ni ska göra.

• Anonym (Va??!!)

Eh ditt BARN föll 4-5 METER ner i backen och ni kollar inte upp om HON är allvarligt skadad? Vad fan gjorde hon i granen och varför har ni inte sökt vård BÅDE för barnet OCH för hunden? Sen skriver du som en kratta!!!

• Anonym (Matte)
    Anonym (Va??!!) skrev 2014-11-16 22:03:34 följande:

Eh ditt BARN föll 4-5 METER ner i backen och ni kollar inte upp om HON är allvarligt skadad? Vad fan gjorde hon i granen och varför har ni inte sökt vård BÅDE för barnet OCH för hunden? Sen skriver du som en kratta!!!

Vi har lagt henne på sin säng. Hon har väldigt ont så jag har masserat henne osv, och får hon ont så får hon säga till och då får vi skjutsa henne. Men hunden kan ju inte prata så det är därför jag är orolig för hur jag ska hantera honom.
  • LillaJag06

Skojar du?

Åk in med hunden. Det låter som att den har ont ts!

Vad det gäller dottern verkar ni ju ha undersökt henne och åtminstone kontakt sjukvården?

• Anonym (Matte)
    LillaJag06 skrev 2014-11-16 22:23:17 följande:

Skojar du?

Åk in med hunden. Det låter som att den har ont ts!

Vad det gäller dottern verkar ni ju ha undersökt henne och åtminstone kontakt sjukvården?

Nej vi har inte kontaktat vården för dottern. Hon har svårt att gå så hon får liga i sängen ett tag. Ja vi ska ta tag i hunden nu.
  • LillaJag06
    Anonym (Matte) skrev 2014-11-16 22:24:38 följande:
    Nej vi har inte kontaktat vården för dottern. Hon har svårt att gå så hon får liga i sängen ett tag. Ja vi ska ta tag i hunden nu.
    Är du på riktigt?

Svårt att gå?

Det kan ju inte stå rätt till där uppe!
  • Anonym (Xander)

hur gammal är dottern?
    är nån av er medicinskt utbildade?

• Anonym (Matte)
    Anonym (Xander) skrev 2014-11-16 22:30:09 följande:

hur gammal är dottern?

är nån av er medicinskt utbildade?

Hon är 8. Nej vi är inte det.
  • taquine
    Anonym (Va??!!) skrev 2014-11-16 22:03:34 följande:
    Men herregud ge er ! Ni fattar väl att tråden inte är på riktigt , hur lättlurade är ni?
  • Inte jag

Denna tråd är nog en trolltråd. För ramlar dottern fråg 4-5 meters höjd så skulle hon nog inte brytt sig enbart om hunden tror jag

• Inte jag
    Inte jag skrev 2014-11-16 22:50:33 följande:
    Inte jag skrev 2014-11-16 22:50:33 följande:
    Hann trycka innan jag skrev men du är så himla rolig. Haha jag skrattar så jag dör
  • viseversa
    Anonym (Matte) skrev 2014-11-16 22:24:38 följande:
    Du måste för fan skämta?!! Hon har svårt att gå och ni åker inte in? Ni kontaktar inte ens sjukvården? Hade jag känt er hade jag tipsat soc om jag fick nys om detta. Snälla säg att du skämtar?! Hon kan ju brutit något eller fått ännu värre skador. Att falla 4-5 METER är ingen liten sak.
  • viseversa
    Anonym (Matte) skrev 2014-11-16 22:48:14 följande:
    Men usch jag gillar inte ens vår dotter. Vi köpte henne genom adoption så vi ångrar oss nu. Men vi har ju inget val!!!! Hade annars lagt ut henne på Tradera!!!!!
    Phu ett skämt. Dock inte det minsta roligt så jag undrar vad ta är för konstig människa som finner detta kul.
  • viseversa

Tråden måste vara flyttad va? Ser inte från appen. Innan kunde ts vara anonym men nu går inte det längre så antar att den nu ligger i sandlådan.

• Aniiee
    viseversa skrev 2014-11-17 07:16:01 följande:

Tråden måste vara flyttad va? Ser inte från appen. Innan kunde ts vara anonym men nu går inte det längre så antar att den nu ligger i sandlådan.

Den ligger i sandlådan nu.
    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • viseversa
    Aniiee skrev 2014-11-17 07:19:20 följande:
    Den ligger i sandlådan nu.
    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
    Aha ja där hör den ju hemma. För i början kan den inte gjort det.
Svar på tråden Dottern föll på hunden från 4-5 meters höjd