• snorklan

Berätta om din ruvarperiod! Både plussare och minus

Hej

Man blir ju tokig såhär under ruvningen. Min första IVF. Kan inte ni som gjort detta förut berätta om er ruvarperiod? Både plussare och minus. Ni som fick minus, när började ni blöda? Jag är på dag 5 idag med blastocyst dvs 5 dagars. Behöver all kraft jag kan få.

• Svar på tråden Berätta om din ruvarperiod! Både plussare och minus
  • Jag är bara jag

Ruvat 5 ggr,blev gravid den första (slutade i MA). Ruva är tortyr,man får försöka att inte känna efter för nästan alla symtom kan vara både gravsymtom,biverkningar av mediciner eller vanlig pms. Vid vanlig IVF började jag blöda 12 dar efter ÄP,proggisarna höll inte borta mensen. Vid ED blöder jag inte alls förrän jag slutat med alla mediciner.

Mitt bästa tips är: sysselsätt dig med annat och grubbla inte över symtom hit och dit!  {#emotions_dlg.flower} Svårt,men man blir inte mer eller mindre gravid av allt grubbel,däremot helt trött i huvet. Flört

Lycka till!

• JohannaS03

Jag ruvade för två år sedan och blev gravid. Nu ruvar jag igen efter fet för ett syskon. Är på rd 8.

Det är som sagt tortyr, man pendlar mellan hopp och förtvivlan. Man känner av massor men kan inte lita på något.

Jag mår väldigt dåligt av medicinerna, får mensvärk och mår illa. Det är inte så farligt egentligen men det gör att det är svårt att koppla bort tankarna.

Jag plussade på rd 15 förra gången.

Lycka till!

Svar på tråden Berätta om din ruvarperiod! Både plussare och minus