• Millie72

Vet inte vad jag ska göra...

Sitta här med en söt fin liten bebis om 6 månader eller göra abort? 

Jag är 42 år mamma till två fina barn som  är 10 och 12. Min sambo har två barn som är 11 och 14 år. 

Vi har varit ett par i mer än två år och sambo i mer än 1 år. 

För snart ett år sen gjorde jag en abort för det var kaos här och det var inte planerat..

Vi pratade mycket om det och det kändes så fel att göra det...
    Nu är det inte kaos här längre barnen har vant sig vid att leva ihop.. hans ena barn med ADHD har blivit mycket lugnare och mina barn vill ha ett syskon till.. har dom velat ha i MÅNGA år.. 

Jag har ända till nu känt att HAN är den rätta men är ganska svartsjuk och vill gärna veta vem jag fick sms av mm, han skyddar sina barn mycket o såklart skyddar jag mina barn.. men ADHD barnet kan vara ganska verbal :(  vet inte om vi kommer klara av att bo ihop jättelänge till.. var jobbigare än jag trodde det skulle bli.. 

Nu är jag med barn igen.. fast det var planerat för snart 11 veckor sen.,. saken är att jag vet inte om jag vill detta nu.. mår skitilla hela tiden, superont i kroppen och blir då rädd att min kropp ska haverera så jag inte kan ta hand om eller finnas där för mina andra barn :( ....snyft.. jag vet varken ut eller in.. tänk om vi sep... då ska även detta barn bo varannan vecka..  har läst en del inlägg från barn med äldre föräldrar som tycker det är pest och att man borde inte skaffa barn när man är så gammal.. suck.. snälla finns det ngn i samma situation eller ngn som varit där.. hur gjorde ni och hur blev det.. tack på förhand!

• Svar på tråden Vet inte vad jag ska göra...
  • Anonym (Sök hjälp)

Ring till en kurator på kk eller vc eller varsomhelst. Du behöver få prata med någon. Kram!

Svar på tråden Vet inte vad jag ska göra...