Någon som har erfarenhet av sidan Drdrutt.se?
Hej!
Som rubriken lyder. Har någon erfarenhet om sidan drdrutt.se? Någon som har handlat genom dom osv?
Hej!
Som rubriken lyder. Har någon erfarenhet om sidan drdrutt.se? Någon som har handlat genom dom osv?
Ställer samma fråga om denna butik, nån som vet nåt?
http://kidsland.se/karaktarer/frost/elsa-maskeradklanning.html
Det är denna klänning jag vill åt, en julklapp, såklart.
Jepp, googlade (tänkte att du verkade påläst så jag frågade också) och hittade heller inget nummer etc samt att det är samma klänning från Kina som hos DrDrutt. Fasen också vad svårt det ska vara att kunna köpa en Frost-klänning.
Är det s¨ådan här?
Jepp, googlade (tänkte att du verkade påläst så jag frågade också) och hittade heller inget nummer etc samt att det är samma klänning från Kina som hos DrDrutt. Fasen också vad svårt det ska vara att kunna köpa en Frost-klänning.
Japp, men inte den storleken. Kollar dagligen på flera sidor ifall det kommit in nya.
Japp, men inte den storleken. Kollar dagligen på flera sidor ifall det kommit in nya.
Helst 120, men 116 funkar.
Hitta på tradera =) vann samma som jag hade beställt men som ej kom. kolla då så ni ser att de personerna ha de hemma. så de ej står att de ska ta upp till 30 dagar. Fick mina inom en vecka. Helt nya
min dotter har stl 116-120 annars. men tog 130 för dom är väldigt så i storleken
Jo, såg på Tradera men jag har inget konto och ids inte hålla med det.
Jag ska till Dubai om två veckor och hoppas hitta en där eller att butikerna får in nya före jul.
Attans, har inte heller vågat beställa därifrån men är ute efter denna, någon som vet vart man kan köpa från seriöst företag?
Har handlat där, billigt.. snabb frakt och bra servic om något skulle vara trasigt.
Har handlat där, billigt.. snabb frakt och bra servic om något skulle vara trasigt.
Jag köpte två gångar, första gången kom varan efter c:a 2 månader andra gången fick aldrig varan. de svarar inte på tel eller mail.
Köp aldrig där!!! beställde en klänning till min dotter och fick en annan,lite i stl, fläckig... och en par skor som aldrig fått.försöker ringa och maila de men får aldrig nått svar.