• intresserad singeltjej

Gå till sexklubb Gbg, ensam?

Hej, är en "helt vanlig" tjej som man säger. Villa, barn o heltidsjobb. 28 år och har länge varit nyfiken på att gå till Wandas i Gbg. Aldrig vart på något sådant ställe innan och vet inte riktigt hur det går till. Nu har jag ingen i min närhet som jag kan med att fråga om sällskap dit. Vill inte ha sex med mina bästa vänner direkt. Men går man ensam till Wandas? Känns ju lite sisådär. Är det vanligt att singelkillar o tjejer kommer själva? Vet nån om det finns nåt forum eller så på nätet där man kan snacka med folk inför kvällarna på Wandas?

Tacksam för era erfarenheter :)

Wandas Gbg swingers sexklubb
  • Svar på tråden Gå till sexklubb Gbg, ensam?
  • Anonym (Wandas)

Vad är du ute eftersom du skulle gå dit? Oftast är det par,

Ibland singlar.. Beroende på när du ska dit :)

• intresserad singeltjej

Är nyfiken på att träffa par, samt singeltjejer o killar. Lite.. Det blir som det blir :)

Men de singelkillar o tjejer som kommer dit, går dom dit själva? Skulle känna mig lite dum att gå ut själv o sitta ensam vid baren haha. Men folk kanske är omhändertagande, visar en runt o så. Ser att man är ny liksom

• Armageddon

Går du dit som ensam tjej lär du ju inte ha brist på uppmärksamhet direkt, du kommer att få knullar precis så mycket som du känner för!

• auster

Nu har jag inte varit på det ställe du nämner, men väl på två andra liknande klubbar (A&E och PiH). Det finns inga krav eller måsten, utan det går lika bra att vara påklädd och se vad det är. Ingen får röra någon utan att fråga och det har alltid fungerat så enligt vår erfarenhet. Men du få nog vara beredd på att frågan kan komma, så tänk ut svar innan.

Det brukar vara uppdelat i en bardel som mest liknar en enklare lättklädd nattklubb och en del med olika rum där en del har sex. Det är allt mellan par som håller sig för sig själva till gruppsex.

Jag tycker det är väl värt ett besök och vi tycker det är toppen som en krydda. Om man inte gillar det vandrar man ut orörd en erfarenhet rikare. 

• auster

tillägger att det är mina sambo och jag som brukar gå tillsammans

• intresserad singeltjej

Underbart att man som par kan göra det tillsammans. Måste vara härligt att leva ut fysiskt utan att nödvändigtvis ändra det känslomässiga sinsemellan.

• irriducbili
    intresserad singeltjej skrev 2014-11-22 13:49:38 följande:

Underbart att man som par kan göra det tillsammans. Måste vara härligt att leva ut fysiskt utan att nödvändigtvis ändra det känslomässiga sinsemellan.

Om du e sugen på sällskap dit, så skicka bara ett pm
    As a child I could walk on the ceiling
  • Anonym (Albert)

Finns både swingerklubb och strippklubb intill

mellimalli skrev 2014-11-22 13:59:26 följande:

wandas är en strippklubb.......

• axaa69

Jag är en 31-årig kille som också har problem att hitta nån som vill följa med till Wandas i gbg. Det känns ju så mycket lättare om man inte är ensam.

• Anonym (Albert)

Nånting säger mig att hon redan varit där...

axaa69 skrev 2015-01-14 20:19:20 följande:

Jag är en 31-årig kille som också har problem att hitta nån som vill följa med till Wandas i gbg. Det känns ju så mycket lättare om man inte är ensam.

• Meddelande borttaget
  • Noname00
    intresserad singeltjej skrev 2014-11-21 23:44:21 följande:
    Gå till sexklubb Gbg, ensam?

Hej, är en "helt vanlig" tjej som man säger. Villa, barn o heltidsjobb. 28 år och har länge varit nyfiken på att gå till Wandas i Gbg. Aldrig vart på något sådant ställe innan och vet inte riktigt hur det går till. Nu har jag ingen i min närhet som jag kan med att fråga om sällskap dit. Vill inte ha sex med mina bästa vänner direkt. Men går man ensam till Wandas? Känns ju lite sisådär. Är det vanligt att singelkillar o tjejer kommer själva? Vet nån om det finns nåt forum eller så på nätet där man kan snacka med folk inför kvällarna på Wandas?

Tacksam för era erfarenheter :)

Många av klubbarna har singelkvällar som par i hjärter tex.

Dock brukar singelkvinnor alltid vara välkommna, jagtror du kan känna dig ganska trygg i miljön på klubbarna , där det ryktas att det är rätt avslappnat.

Det finns ju ofta en del där man är helt påklädd och en annan där man kan gå naken.

Klubbarna är väldigt diskreta och att respektera andra är en stod del, och integritet.

Tror du utan problem kan gå dit å ta en drink i baren och bara sitta där.

Kontaktar du dem innan och förklara så kan du säkert få en kontakt med kvinna som visar dig runt och förklarar.

Eller ta med en vän, ni behöver ju inte ligga med varandra.

Eller ta med en jejkompis.

Dock tror jag man måste uppleva ett sådant här ställe flera ggr, när man väl hittat sin skara så kan det nog vara rikigt trevligt och härligt som singel.

Jag som definitivt passa på när man är singel och runt 30..

• Noname00

Många har egna forum så det går definit att snacka med folk innan kvällarna.

Dock brukar de ofta vilja att man blivit medlem innan.

• Anonym (haha)

Killar blir som hundvalpar när sånt här kommer upp!

• Anonym (L)

Tråden är mer än 10 år gammal. Undrar dock hur det gick för TS om hon vågade prova.

• Noname00
    intresserad singeltjej skrev 2014-11-22 13:49:38 följande:

Jag tycker det är helt suveränt, lite som friskvård.

Svar på tråden Gå till sexklubb Gbg, ensam?