intresserad singeltjej skrev 2014-11-21 23:44:21 följande:
Gå till sexklubb Gbg, ensam?
Hej, är en "helt vanlig" tjej som man säger. Villa, barn o heltidsjobb. 28 år och har länge varit nyfiken på att gå till Wandas i Gbg. Aldrig vart på något sådant ställe innan och vet inte riktigt hur det går till. Nu har jag ingen i min närhet som jag kan med att fråga om sällskap dit. Vill inte ha sex med mina bästa vänner direkt. Men går man ensam till Wandas? Känns ju lite sisådär. Är det vanligt att singelkillar o tjejer kommer själva? Vet nån om det finns nåt forum eller så på nätet där man kan snacka med folk inför kvällarna på Wandas?
Tacksam för era erfarenheter :)
Många av klubbarna har singelkvällar som par i hjärter tex.
Dock brukar singelkvinnor alltid vara välkommna, jagtror du kan känna dig ganska trygg i miljön på klubbarna , där det ryktas att det är rätt avslappnat.
Det finns ju ofta en del där man är helt påklädd och en annan där man kan gå naken.
Klubbarna är väldigt diskreta och att respektera andra är en stod del, och integritet.
Tror du utan problem kan gå dit å ta en drink i baren och bara sitta där.
Kontaktar du dem innan och förklara så kan du säkert få en kontakt med kvinna som visar dig runt och förklarar.
Eller ta med en vän, ni behöver ju inte ligga med varandra.
Eller ta med en jejkompis.
Dock tror jag man måste uppleva ett sådant här ställe flera ggr, när man väl hittat sin skara så kan det nog vara rikigt trevligt och härligt som singel.
Jag som definitivt passa på när man är singel och runt 30..