• tunrida

missfall gravid igen utan mens?

Hej den 13 oktober fick jag missfall och skrapades. Blödde i ungefär 1 vecka. I början på november hade vi sex igen första gången efter mf och har haft sex några gånger sen dess . Igårkväll gjorde jag ett gravtest de blev starkt positivt meddetsamma. Jag har inte haft nån mens efter mf. Kan jag vara gravid igen el är de så stark fortfarande 6 v efter mf?

• Svar på tråden missfall gravid igen utan mens?
  • Modeshi

Grattis! Har kollat in här ibland och hoppats för din skull! Fantastiskt!

• tunrida

Är dock väldigt tidigt så får ta hcg provet o nytt vul om 2 v så vi får hoppas de tar sig

• Yonndax

Har en vännina som fick göra en abort i v 20 pga ej livsdugligt foster. ca 4-5 veckor efter detta blir hon gravid igen. Hon hade ej hunnit få mens och de var inställda på att försöka ett tag. Så det kan go fort även om det är ovanligt.

Lyckat till =)

• Yonndax

Kan tillägga att för mig tog det nästan 2½ år efter att jag hade ett MA/mf så det är väldigt individuellt.

• Modeshi
    Yonndax skrev 2014-11-28 13:46:05 följande:

Kan tillägga att för mig tog det nästan 2½ år efter att jag hade ett MA/mf så det är väldigt individuellt.

Nästan samma för mig, tog två år innan jag såg ett plus igen. Efter det har jag dock blivit gravid helt planerat och utan att försöka så man vet ju verkligen aldrig hur det kommer bli
  • Modeshi

Vad jag slarvar när jag skriver. Helt OPLANERAT ska det ju stå! Och två gånger dessutom...

• tunrida

Nej detta är nr 3. Vi håller tummarna för att de ska gå denna gången. Hcg stiger som det ska o på onsdag är de vul igen .

• Anonym (hoppfull)

Här sitter jag med ett pågående missfall och jag är helt inställd på att försöka direkt så fort som möjligt. Så då det känns bra att se solskenhistorier. Hoppas det går vägen för dig!

• tunrida

Vart på vul idag och där fanns ett tickande hjärta v 6+5 . Nu hoppas vi bara den vill stanna kvar

Svar på tråden missfall gravid igen utan mens?