• Anonym (.)
    Äldre 2 Dec 00:58
    1740 visningar
    6 svar
    6
    1740

    Han drack vattnet våldsamt

    Nyss när jag satt och tittade på TV hade min man somnat på soffan. Helt plötsligt vaknar han upp och hastigt tar tag i glaset med vatten från bordet och drack våldsamt och brutalt upp vattnet! Sedan la han sig på soffan igen och somnade. Jag är fortfarande chockad och undrar om det är något fel på honom? Varför betedde han sig så?

  • Svar på tråden Han drack vattnet våldsamt
  • Äldre 2 Dec 01:05
    #1
    +1

    Märklig dröm, kanske. Själv gick jag en gång upp ur sängen, hällde risgryn över spisen, slog på alla plattor och stod där som ett fån innan hustrun kom upp och frågade vad i helvete jag höll på med.

    En annan gång spratt jag upp ur soffan, tryckte fingret mot den vita tapeten och frågade min syster om den var röd eller grön. När hon inte förstod vad jag menade blev jag arg och gick och lade mig igen.


    Reasons... we all have them, at times.
  • dirty8­8
    Äldre 2 Dec 01:23
    #2

    När jag läste rubriken föreställde jag mig att det var ett citat från fifty shades of grey.

  • Äldre 2 Dec 03:47
    #3

    Han var väl helt enkelt törstig. Varför dricker DU vatten?

  • Äldre 2 Dec 08:22
    #4

    Bekymmersamt. Jag skulle nog göra en orosanmälan till soc om jag var dig.

  • Anonym (hihih­i)
    Äldre 2 Dec 08:25
    #5
    Gathenhielm skrev 2014-12-02 01:05:57 följande:

    Märklig dröm, kanske. Själv gick jag en gång upp ur sängen, hällde risgryn över spisen, slog på alla plattor och stod där som ett fån innan hustrun kom upp och frågade vad i helvete jag höll på med.

    En annan gång spratt jag upp ur soffan, tryckte fingret mot den vita tapeten och frågade min syster om den var röd eller grön. När hon inte förstod vad jag menade blev jag arg och gick och lade mig igen.


    Haha. Dagens skratt Skrattande
  • Påven Johann­a
    Äldre 2 Dec 08:27
    #6
    Kräks
Svar på tråden Han drack vattnet våldsamt