Hej Ts!
Detta är ett gammalt inlägg, men undrar hur har det gått för dig? Träffat en kvinna? Hoppas det. Jag skrev detta i ett annat inlägg:
Hej!
Jag hoppas du ska våga :) Det är en härlig upplevelse att ha sex med en kvinna som kvinna. Det är svårbeskrivligt och måste egentligen upplevas. Men jag själv älskar att låta mina händer dansa på hennes hud, ge varma kyssar över hela hennes kropp. Från hals och neråt. Verkligen känna henne omsluta mig. Se varandra i ögonen och känna pirret och lyckan.
Det mjuka, sensuella, och även passionerade sexet är så ljuvligt skönt. Vackert. Vi ger och får och njuter av livet och av det sköna. Jag längtar själv efter att få uppleva detta igen. Jag skrev om det här i en tråd. Min längtan var så stark och intensiv (det är den än) men tyvärr fick jag varken ta emot råd och tips om hur jag kunde träffa en kvinna, och heller inte söka efter henne. Någon tog bort mitt inlägg. Gång på gång..Tråkigt..så för mig är det ingen idé jag gör ett inlägg om hur jag saknar att älska med en annan kvinna. Men min längtan och nyfikenhet kvarstår. Jag är 50 år gammal så du är nog för ung för mig Ts. Men jag önskar dig all lycka i att våga! :) 😀 kram
Anonym (nyfikenkvinna92) skrev 2014-12-05 16:14:59 följande:
Jag är kvinna och vill ha sex med en annan kvinna
Ja, som rubriken lyder. Jag, en kvinna, är väldigt attraherad av andra kvinnor men har aldrig haft sex med en kvinna. Jag fantiserar om det hela tiden och vill nu gärna göra fantasin till verklighet. Hur går man till väga?! Har funderat på att regga mig på dejtingsidor för homosexuella/bisexuella men alla de sidorna kostar att vara medlem på..
Jag undanber vänligt åsikter om att ni är 'emot' detta osv. Vill bara höra seriösa tips och råd, då detta är rätt känsligt för mig.
Mvh :)