• Anonym (nyfikenkvinna92)

Jag är kvinna och vill ha sex med en annan kvinna

Ja, som rubriken lyder. Jag, en kvinna, är väldigt attraherad av andra kvinnor men har aldrig haft sex med en kvinna. Jag fantiserar om det hela tiden och vill nu gärna göra fantasin till verklighet. Hur går man till väga?! Har funderat på att regga mig på dejtingsidor för homosexuella/bisexuella men alla de sidorna kostar att vara medlem på..

Jag undanber vänligt åsikter om att ni är 'emot' detta osv. Vill bara höra seriösa tips och råd, då detta är rätt känsligt för mig.

Mvh :)

• Svar på tråden Jag är kvinna och vill ha sex med en annan kvinna
  • SingleDad
    Anonym (nyfikenkvinna92) skrev 2014-12-05 16:14:59 följande:

Ja, som rubriken lyder. Jag, en kvinna, är väldigt attraherad av andra kvinnor men har aldrig haft sex med en kvinna. Jag fantiserar om det hela tiden och vill nu gärna göra fantasin till verklighet. Hur går man till väga?! Har funderat på att regga mig på dejtingsidor för homosexuella/bisexuella men alla de sidorna kostar att vara medlem på..

Jag undanber vänligt åsikter om att ni är 'emot' detta osv. Vill bara höra seriösa tips och råd, då detta är rätt känsligt för mig.

Prova att gå in på www.bodycontact.com. Du lär inte få svårt att finna en tjej/kvinna som söker detsamma. Mitt ex gjordet det och träffade/träffar flera kvinnor som hon mött där.

Lycka till! 
    Anonym (nyfikenkvinna92) skrev 2014-12-05 16:14:59 följande:

Ska tilläggas att jag inte är homosexuell men möjligtvis bi. Jag vet inte riktigt..
  • anonym bombshell

Jag fick kontakt här på fl faktiskt! Sedan blev det inviter på kik-messenger som är en gratis app där man kan skicka bilder osv.. Supersmidigt!

Jag har heller aldrig varit med en tjej men är oxå nyfiken.

Jag var oxå osäker på min läggning men är definitivt bi. Skicka ett pm om du vill prata om det och jag förstår att det kan vara känsligt!

Anonym (nyfikenkvinna92) skrev 2014-12-05 16:14:59

följande:

• Anonym (nyfiken har kille)

Ja är också nyfiken på att vara med en annan tjej. Men jag var pojkvän sen tre år så tror inte det blir av. Men fantisera kan man :)

Lycka till!

Anonym (nyfiken har kille) skrev 2014-12-05 19:42:51 följande:

Ja är också nyfiken på att vara med en annan tjej. Men jag var pojkvän sen tre år så tror inte det blir av. Men fantisera kan man :)

Lycka till!

Varför tror du inte det blir av? Vet din pojkvän om dina fantasier? :)
  • Anonym (nyfiken har kille)
    Anonym (nyfikenkvinna92) skrev 2014-12-06 12:01:29 följande:

Varför tror du inte det blir av? Vet din pojkvän om dina fantasier? :)

Jag har sagt på skoj till honom, men innerst inne är jag seriös. Han blir lite nervös när jag sa så.

Sen är jag nog för feg för att genomföra och kanske inte riktigt veta hur jag ska göra.

Om jag ska jag göra ska han säga att det är okej i alla fall. Vill inte för hela världen såra honom på något sätt :)
  • Anonym (blyg)

har med länge haft fantasier om sex med en tjej och testat de sidor som bodycontakt och qx. men där är det tyvärr mer prat än verkstad. Finns nån i linköpings trakter som vill pma?

• Anonym (blyg)

har med länge haft fantasier om sex med en tjej och testat de sidor som bodycontakt och qx. men där är det tyvärr mer prat än verkstad. Finns nån i linköpings trakter som vill pma?

• Smulan66

Hej!

Att våga ta steget kan vara svårt.

Jag lämnade min man efter 19 år och lever idag med en kvinna. För mig handlade det om så mycket mer än sex men jag som alltid tyckt att sex var slöseri med tid med min man och aldrig tyckt att det varit bra njuter nu hejdlöst av sex med min fästmö.

Det är såååå mycket bättre. Hoppas du har vågat ta steget.

Jag och min sambo träffade en kvinna som vi tillsammans fick kontakt med på bodycontact. Vi hade en gemensam dröm att få tillfredsställa en kvinna tillsammans vilket vi gjorde. Som flera andra skriver så är det inte helt lätt att hitta någon. Det är mycket snack å lite verkstad. Kvinnor backar ofta ur tyvärr eller så vill dom att maken ska få vara med, delta eller titta på.

För oss är män ett avslutat kapitel så vi fick leta länge innan vi hittade en mogen kvinna som vågade.

Vi hade en positiv upplevelse och gör nog om det så småningom om vi hittar rätt kvinna.

Min dröm är att hitta en kvinna i 40-års åldern som aldrig tidigare haft sex med en kvinna. Både jag och min tjej njuter så mycket av att se en kvinna njuta.

Läs boken

- en liten handbok i konsten att bli lesbisk.

Mycket tänkvärt att läsa där.

• Titanochsilver
    Anonym (blyg) skrev 2014-12-15 13:09:42 följande:

Bor i Jönköping och är också jättesugen :) hör av dig om du vill
  • kanalltidblibättre

Happy pancake funkar. Du fyller bara i att du letar efter "vänner".

• CoConuDream

Jag har testat och föll för den tjejen totalt. Nu är jag förälskad och sexet är underbart.

Det är fint på något sätt.

Svar på tråden Jag är kvinna och vill ha sex med en annan kvinna