• Svar på tråden "SD avskyr mörkhyade"? (En mörkhyad i SD)
  • Gert

Båda dessa mörkhyade sverigedemokrater blev mordhotade och tjejen blev våldtäktshotad av antifascister efter reklamfilmen hade uppmärksammats. "Det goda hatet."

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (hmm)
    Gert skrev 2014-12-06 23:11:51 följande:

Båda dessa mörkhyade sverigedemokrater blev mordhotade och tjejen blev våldtäktshotad av antifascister efter reklamfilmen hade uppmärksammats. "Det goda hatet."

Ja precis. Jag har vänner som faktiskt inte direkt är "svenskar" om vi nu talar i dessa termer. 
    De har ändå röstat på SD. De vill se ett slut på invandringen. De har tröttnat. 
    De bor i kommuner där det inte längre finns svenskar kvar. Svenskarna har flytt och kvar är de som inte kunde ta sig därifrån. Och de trivs inte alls. 

Trist är bara förnamnet.
  • Anonym (Blekansikte)
    Anonym (hmm) skrev 2014-12-06 23:57:50 följande:
    Ja precis. Jag har vänner som faktiskt inte direkt är "svenskar" om vi nu talar i dessa termer. 
    De har ändå röstat på SD. De vill se ett slut på invandringen. De har tröttnat. 
    De bor i kommuner där det inte längre finns svenskar kvar. Svenskarna har flytt och kvar är de som inte kunde ta sig därifrån. Och de trivs inte alls. 

Trist är bara förnamnet.
    Blev visst lite ologiskt va :)

Förstår vad du menar
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Blekansikte) skrev 2014-12-07 00:14:34 följande:
    Blev visst lite ologiskt va :)

Förstår vad du menar
    Nej. Vilket var ologiskt? Kanske du missförstod?

Jag säger bara att jag har många vänner som är invandrare som röstade på SD. 
    Den första av de jag känner som röstade på SD, är själv invandrare. 

Det är ändå intressant tycker jag. Med tanke på att så många kallar SD för rasister. 
    Eller oförstående män som bor på landet. 
    Han är inte oförstående. Han förstår nog rätt väl. 

Det jag menar är att det finns så många sakfel.
  • Sensitiveguy
    Anonym (hmm) skrev 2014-12-07 02:14:08 följande:

Det är ändå intressant tycker jag. Med tanke på att så många kallar SD för rasister.

Så invandrare kan inte ha rasistiska åsikter mot andra invandrare?
  • Anonym (Fd sosse)

Stefan Löfven sa i Agenda nu, igen att SD är emot mörkhyade, men har mörkhyade i partiet, det är ologiskt.

• Gert
    Anonym (Fd sosse) skrev 2014-12-08 05:21:06 följande:

Stefan Löfven sa i Agenda nu, igen att SD är emot mörkhyade, men har mörkhyade i partiet, det är ologiskt.

Stefan Löfven ÄR ologisk. Skrattande
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Sensitiveguy
    Gert skrev 2014-12-09 16:31:58 följande:

Stefan Löfven ÄR ologisk. 

Alla politiker är ologiska.
  • Anonym (Fd sosse)

Mer eller mindre.
    Löfven verkar logisk och kan ha fått dåliga råd

• Sensitiveguy
    Anonym (Fd sosse) skrev 2014-12-10 07:39:16 följande:

Mer eller mindre.

Löfven verkar logisk och kan ha fått dåliga råd

How do you know?
Svar på tråden "SD avskyr mörkhyade"? (En mörkhyad i SD)