Sen vi flyttade ihop vill han inte
Jag och min sambo flyttade ihop i september, alltså tre månader nu. Han har alltid haft hög sexdrift, så också jag. Vi är båda 31 år gamla och har känt varandra i flera år. Men sen vi flyttade ihop har han tagit initiativ till sex en enda gång. Jag har varit den styrande varje gång. I förrgår tog jag mod och frågade honom, och han sa att han inte vet varför han inte har sexlust. Han hävdade att han älskar mig, inte ångrar vårt samboskap och att detta är vad han vill. Kanske att det bara är en del i omställningen bara, sa han.
Igår kväll tog jag åter initiativ, men fick totalt kalla handen. Det var som att smeka och kyssa en död fisk. Då bestämde jag mig för att inte ta initiativet mer. Han får göra det. Så får vi se hur lång tid det går. Men jag grät mig till sömns, för jag älskar honom och längtar efter hans närhet. Denna tiden ska ju vara den lyckligaste, nu när vi startar vårt liv ihop. Och nu på morgonen smög jag upp tidigt och onanerade. Min stora sexdrift är ju kvar. Och ska jag kunna låta honom vara, måste jag onanera mycket själv hädanefter.
Kan ni förstå hans döda sexlust? Gör jag rätt som väljer att nu backa helt och låta honom ta initiativ? Finns det risk att det inte blir alls? Att vårt sexliv dör helt?