• Anonym (Äntligen)

Nyhetsmorgon

Någon som kollade? Äntligen någon som går ut med att vikten på ett fungerade sätt mot barnen i bonusfamiljer ligger hos bioföräldrarna.
    Äntligen någon som säger att Bioföräldrar ej ska dömma bonus och acceptera situationen för barnets skull.
    TACK!!!! Hoppas att det är många Bioföräldrar som kollade på detta

• Svar på tråden Nyhetsmorgon
  • Anonym (Bonushäxan)
    Anonym (Äntligen) skrev 2014-12-08 10:17:04 följande:

Någon som kollade? Äntligen någon som går ut med att vikten på ett fungerade sätt mot barnen i bonusfamiljer ligger hos bioföräldrarna.
    Äntligen någon som säger att Bioföräldrar ej ska dömma bonus och acceptera situationen för barnets skull.
    TACK!!!! Hoppas att det är många Bioföräldrar som kollade på detta

Det hade jag velat se! Måste leta upp det. Är så infernaliskt trött på att få skulden för den ickeexisterande familjekänslan hos oss.
  • Iam

Jag såg också det.

Var först skeptisk och tänkte att det väl bara är ännu ett inslag om hur bonusföräldrar ska vara livegna. Men blev väldigt positivt överraskad!

Som du säger lägger hon ansvaret på bioföräldrarna och gör det även övertydligt att en bonusförälder allt som oftast är något positivt i barnens liv!

Finns på tv4.se/nyhetsmorgon

• Anonym (Ts)
    Iam skrev 2014-12-09 12:47:25 följande:

Jag såg också det.

Var först skeptisk och tänkte att det väl bara är ännu ett inslag om hur bonusföräldrar ska vara livegna. Men blev väldigt positivt överraskad!

Som du säger lägger hon ansvaret på bioföräldrarna och gör det även övertydligt att en bonusförälder allt som oftast är något positivt i barnens liv!

Finns på tv4.se/nyhetsmorgon

Tummen upp! Tänkte precis som du innan. Tänker visa min man detta.
Svar på tråden Nyhetsmorgon