• Anonym (less)

Sambon vill inte ha sex

Det händer max två gånger i månaden och då måste jag verkligen anstränga mig för att få till det och sen får jag höra "kommer du inte snart" under tiden :(
    Är så sjukt jäkla less på det här nu och börjar bli desperat. Känner vi lika väl kan skita i det helt för det är ändå helt värdelöst.

Någon som varit i min sits? Vad gjorde du?

• Svar på tråden Sambon vill inte ha sex
  • Anonym (less)

Puuuff :(
    Ingen som vill säga nåt?

• Anonym (less)
    helene 355 skrev 2014-12-08 19:06:38 följande:

har ni pratat om problemet annars är de prio ett skulle jag säga.

Vi har pratat massor, men det händer inget.. Får bara svar som att "jag är trött".. Det kvittar om det är mitt på dagen en lördag eller om det är morgon eller kväll.. Samma visa ändå..
  • Långbenopluto
    Anonym (less) skrev 2014-12-08 19:08:12 följande:
    Vi har pratat massor, men det händer inget.. Får bara svar som att "jag är trött".. Det kvittar om det är mitt på dagen en lördag eller om det är morgon eller kväll.. Samma visa ändå..
    Vad gör du för att pigga upp henne då? Gör du nåt extra hemma så hon kan vila efter jobbet?

Häll upp ett bad till henne medan du städar och gör fint!
  • Anonym (less)
    Tines skrev 2014-12-08 20:05:30 följande:
    Vad gör du för att pigga upp henne då? Gör du nåt extra hemma så hon kan vila efter jobbet?

Häll upp ett bad till henne medan du städar och gör fint!
    Henne? Det är en han.
    Jag sköter allt hemma, han lyfter inte ett finger.
  • Långbenopluto
    Anonym (less) skrev 2014-12-08 20:10:28 följande:
    Henne? Det är en han.
    Jag sköter allt hemma, han lyfter inte ett finger.
    Ok.. ja då vet jag inte!
  • Anonym (Japp)

Precis samma maxfrekvens får jag eller har vi. Känner mig så sjukt frustrerad och uttråkad. Orkar inte klaga och tala om det längre. Väntar bara ut tills mina känslor är helt borta.

Ligger med andra därför.

• Linux1003
    Anonym (less) skrev 2014-12-08 19:08:12 följande:
    Har läst en del inlägg och de flesta trådar verka ha en gemensam nämnare; även om man lyckas prata med varandra och problemet har varit uppe på tapeten så verkar man inte få något trendbrott och problemet kvarstår. Det blir bara en ond cirkel. Känner igen din förtvivlan och frustration och när jag och min fru har lyckats att ha sex 1 gång per vecka under några veckor på raken så har vi haft en rekordmånad.
  • Anders 386

Vi borde nog vara bättre på att bryta upp förhållanden med dålig sex. Vi känner oss trygga i ett befintligt förhållande, men att fortsätta är att kasta bort sitt liv. 
    Sex är nåt av det viktigaste för många, och har man en partner som tycker sex är oviktigt har man fel partner. 

• Linux1003
    Anders 386 skrev 2014-12-10 09:11:20 följande:

Vi borde nog vara bättre på att bryta upp förhållanden med dålig sex. Vi känner oss trygga i ett befintligt förhållande, men att fortsätta är att kasta bort sitt liv. 
    Sex är nåt av det viktigaste för många, och har man en partner som tycker sex är oviktigt har man fel partner. 

Instämmer med dig men livet är inte så enkelt och många påverkande faktorer såsom barn som drabbas avhängt vilken väg man väljer och starka känslor i form av att man faktiskt älskar sin partner trots bristande sex som också försvårar processen.
Svar på tråden Sambon vill inte ha sex