Hur många procent får MP i nyvalet 2015?
Jag hoppas på över 10.
Jag hoppas på över 10.
Jag hoppas de åker ur en gång för alla MP är inget egentligt MILJÖparti utan avfällingar från kommunismen.Deras hjärtefråga är inte miljön utan fri invandring.
Jag hoppas de åker ur en gång för alla MP är inget egentligt MILJÖparti utan avfällingar från kommunismen.Deras hjärtefråga är inte miljön utan fri invandring.
Nej, jag sympatiserar f.n inte med något parti,men jag har inga problem att hålla med SD i en och annan fråga så väl som jag kan tycka att ett annat parti har en bra inställning i andra frågor. :)
Skulle jag tvingas välja mellan kommunistpartiet MP och SD så då faller min röst på SD !
Nej, jag sympatiserar f.n inte med något parti,men jag har inga problem att hålla med SD i en och annan fråga så väl som jag kan tycka att ett annat parti har en bra inställning i andra frågor. :)
Skulle jag tvingas välja mellan kommunistpartiet MP och SD så då faller min röst på SD !
Nu när alla vet att Åsa Romson förgiftar Östersjön med sin båt och bryter mot skatteregler tror jag att MP kommer ligga mellan 4 och 7 procent.
Nu när alla vet att Åsa Romson förgiftar Östersjön med sin båt och bryter mot skatteregler tror jag att MP kommer ligga mellan 4 och 7 procent.
Det skrev jag väl inte?
Men nu är ju 4-7 procent inget stort tapp för MP. De fick ju 6,8% i valet. Så säg att 1-2 procentenheter försvinner nu när MP har visat sig vara inkompetenta att leda Sverige.
Tror att de får 4-7 %, men hoppas att vattenmelonerna får under 4 %. Vette katten om de inte till och med är skadligare för landet än V.
En tredjedel av väljarna kommer att byta parti eller är osäkra på vad de ska rösta på i nyvalet.
Tror att de får 4-7 %, men hoppas att vattenmelonerna får under 4 %. Vette katten om de inte till och med är skadligare för landet än V.
Ja, det vore fantastiskt om MP fick över 10%. Hoppas på det.
Hoppas (förgäves förmodligen) på under 4% för salladskommunisterna. Förmodligen minskar de med någon %-enhet.
Ja, det vore fantastiskt om MP fick över 10%. Hoppas på det.
Ex-Fp:aren Per Gahrton drog igång stollerierna i sin besvikelse över resultatet i folkomröstningen om kärnkraft. Under årens lopp har de dragit mer och mer åt vänster.