Min sambo är fast i det förgångna
Hej, jag lever ett kaosartat liv och vet inte vad jag ska göra för att ta mig ur.
Lite om mig. Jag är en kvinna i trettioårsåldern med tre barn, från två olika pappor. Den jag nu är ihop med var dröm mannen och bäst av allt var han jättesnäll mot kidsen. De två jag hade sen tidigare. Och allt kändes toppen så vi bestämde oss för att skaffa ett barn ihop.
Till en början kändes allt som ett drömförhållande. Jag var ihop med en sexig yngre man, vi gjorde allt ihop och jag hade mitt livs bästa sex, snabbisar, långa, hårda, mjuka och han verkade veta exakt vad jag ville ha, bättre än mig. Livet var nästan för bra för att va sant och helt plötsligt tog allt en hemskt fasansfull vändning. Jag vet inte varför men jag var otrogen en kväll då han jobbade över, vilket han gjorde ofta efter jag hade fött vårt barn. Jag vill inte gå in mer på djupet här men det var oerhört korkat, shut the fuck up korkat... Jag berättade inget efter det hänt... Feg som jag är. Han anade något men jag ljög varje gång och höll tillbaka tårarna. Jag sa det var något annat och fin som han var så släppte han det. Tillsist stod jag inte ut längre och erkände, ett år senare. Det var då allt gick käpprätt åt helvetet. Han är elak emot mig varje dag, säger dumma saker, hotar med att kasta ut mig och värst av allt utsätter han mig för tester. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag var dum men han hämnas för allt och ältar allt flera gånger och skuldbelägger mig hela tiden där det äckligaste av allt är att han rättfärdigar sig själv.
Detta har han gjort i över ett års och snart står jag inte ut längre. Hjälp mig vad ska jag ta mig till? Han psykiskt misshandlar mig varje dag och jag ber han att sluta men han vägrar.