• reerre

Kiss bajs o trotsiga tvillingar!!:(

Vet snart inte vart jag ska ta vägen eller hur jag ska orka! Jag är ensamstående med mina två 2-åringar och min 4-åring, gapet skriket syskonkärleken, ibland har dem ett beteende som inte är normalt alltså!! Dem river och har sönder precis ALLT! tom ribbottnarna i deras sängar liksom!! Dem lyssnar inte för 5 öre och i snart ett års tid har jag haft detta äckliga bajsproblem med dem, dem sliter av sig blöjorna konstant vart dem än är, missar man att dem slitit av sig den o dem bajsat så kladdar dem ut de ÖVERALLT på sekunder!! I ett års tid har detta pågått vet inte hur ofta jag får byta madrass och sängar för dem blir totalt saboterade för o inte tala om väggarna som är helt förstörda av allt skurande pga av bajset.. Jag har provat med precis allt!! till och med silver tejp vissa ideer funkar en dag eller två innan dem löst "problemet" och får av sig blöjorna igen, dem är helt hopplösa vid sängdags och jag får klagomål hela tiden av grannarna på att dem skriker!! Dem slåss när dem inte får som dem vill och jag kan inte se till dem konstant så dem har blöjor och kläder på måste hinna med min fyraåring också som blivit väldigt åsidosatt pga av alla dessa problem med tvillingarna, dem har sina bra stunder också men ibland känns de bara så hopplöst ska de aldrig ge sig?? Tips på trotsiga tvååringar och är de nån som är i en liknande sits eller är det nån som vet varför dem beter sig så här? Deras pappa har adhd börjar på riktigt tro att de gått vidare i generna som sagt deras beteende är inte normalt till och från?

• Svar på tråden Kiss bajs o trotsiga tvillingar!!:(
  • Anonym (x)

Det låter som om ni behöver hjälp att reda ut och få lite struktur, kan du prata med soc, eller om du hellre vill ringa föräldratelefonen på Bris.
    Förstår att du är helt slut men med lite hjälp tror jag att du kan få styrsel på det här.
    lycka till.

Svar på tråden Kiss bajs o trotsiga tvillingar!!:(