Ytterligare en "är jag gravid"-tråd
Hej alla
Har länge varit en slavisk följare av diverse trådar under detta ämne, men nu är det dags att starta min egen.
Är idag på bim+4 (beräknat på en 30 dagars cykel). Gjorde ett test imorse, clearblue digital, som visade "inte gravid".
Har under c:a 1,5 veckors tid lidit av illamående, halsbränna och nedstämdhet - alla vanliga PMS-symtom för mig. Har dock dessutom haft små känningar i brösten och bitvis ordentligt ont i ländryggen - saker jag aldrig känner av vid PMS.
Jag hade oskyddat sex dagen innan beräknad ÄL, men testar inte med sticka så kan inte veta om jag faktiskt hade äl.
Har haft känslan av att mensen är på G i stort sett ända sedan beräknad äl. Springer ofta på toaletten för jag tror att den kommit, men det är bara flytningar varenda gång.
Slutade med p-piller 2008 och har haft problem med mensen i omgångar sedan dess. Sedan juni förra året har jag dock bara haft cykler mellan 28-31 dagar. För två månader sedan gjorde jag en konisering för att få bort medelsvåra cellförändringar, men mensen kom som vanligt med 30 dagars intervall ändå.
Långt inlägg, ett par frågor:
Kan jag ändå vara gravid?
Vad borde jag göra härnäst?
Tacksam för alla svar :)