• Rafael90

Vad har du för högsta utbildning?

Med "påbörjad" menar jag både om du fortfarande går utbildningen, och om du börjat och sen hoppat av. Förklara i tråden.

Och jag vet att det finns en massa nivåer på universitetsutbildning också, så skriv vilken du har också om du har en högre. Med "universitetsutbildning" menar jag alltså en färdig grundutbildning på universitetsnivå, har du läst masterprogram eller liknande så väljer du det (och inte "påbörjad").

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för högsta utbildning?
  • Anonym (Wildrat)

Civilingenjör.

• Anonym (-0-0-0-)

Magisterexamen på universitet

• Anonym (BU)

2-årig yrkeslinje på gymnasiet. Var EXTREMT skoltrött och ville bli nåt direkt. Hade betyg  för mer,absolut,men inte orken. Vore jag 16 år idag hade jag satsat på arkeolog!

• Anonym (avhopparen)

M.Sc. and then some.

Hoppade av forskarutbildningen eftersom jag blev sjuk av ständigt kylrumsarbete och blev erbjuden högre lön än jag hade fått som disputerad av ett företag.

Att doktorera i Sverige är mestadels välgörenhetsarbete. Obestämd

• Anonym (Studenten)

5-årig universitetsutbildning och ska nu läsa 3 år till för vidareutbildning!

• Rafael90

Själv har jag två påbörjade universitetsutbildningar, en av dem tänker jag gå klart. Har även läst en massa fristående kurser som skulle kunna ge mig jobb, men ingen examen på dem.

• Anonym (//77)

7 år grundskola, IV sen lite komvuxstudier.

• Anonym (//77)
    Anonym (Studenten) skrev 2014-12-13 22:38:23 följande:

5-årig universitetsutbildning och ska nu läsa 3 år till för vidareutbildning!

Till vad? Eller läser du för skojs skull?
  • Anonym (Dr Doom)

Civilingenjör, teknologie doktor och docent. Det sistnämnda är inte en titel man utbildar sig till, dock.

Svar på tråden Vad har du för högsta utbildning?