• Anonym (Upprörd :))

En blond Lucia med svenska(?) tärnor i TV, vad ska vi göra:-?

Vi har sett en svart och man ska prova en pojke, men nu hade SvT följt svenska traditioner med en blond Lucia och inte en enda invandrare vad jag kunde se. Vad menar dom, har SvT blivit SD?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En blond Lucia med svenska(?) tärnor i TV, vad ska vi göra:-?
  • Anonym (Runa)

Det måste vara Runes aktiviteter som fått PK-maffian att darra av rädsla och städa bort alla invandrare av rädsla för att Runes vrede på Familjeliv ska drabba dem.

I mars röstar vi alla på Runes parti DSP som ska sätta stopp för asylmissbruket och ge oss svenskar evigt liv.

Se på vår tröskel står, klokare än ett får - sankte Runes, sankte Runes.

• Anonym (Upprörd :))

Någon länk?

• Gert

Det måste in mer rasifierade tärnor i den statliga televisionen. Helst ska tärnorna ha på sig slöja.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (Larvigt)

Bara för att man håller på svenska traditioner och att en lucia är svensk och blond så är det inte så att man måste älska SD för det. Vi skall behålla vara traditioner oavsett hur mångkulturellt Sverige än blir. Vi skall vara stolta över våra lucior om de så är blonda och svenska, det är en fin tradition. Sen är inte SVT rasister för att de har svensk lucia och svenska tärnor. Jag tycker detta är att gå till ytterligheter. Kan säga att jag inte sympatiserar för fem öre med SD och aldrig kommer att rösta på dem heller. Är bara stolt över mitt land och våra traditioner och det bör vi får vara en då och om det är en svensk eller utländsk lucia i TV med svenska eller utländska tärnor struntar jag i, bara de sjunger vackert och fortsätter att sända Lucia på TV så är jag nöjd

Svar på tråden En blond Lucia med svenska(?) tärnor i TV, vad ska vi göra:-?