• Anonym (Trådstartare)

Otroligt nyfiken, men blyg.

Hej på er alla!
    Jag är en tjej på 27 år som har nu i över ett år varit väldigt nyfiken på att prova tjejsex, eller mysa, hångla med en tjej. Vill inte ha nåt förhållande, men kanske vänskap med lite twist.
    Problemet är att jag är väldigt blyg, undergiven, och vågar inte ta första steget. Har provat två sidor på nätet, qx och bodycontakt, men där är det mest killar. eller så blir det mest prat än verkstad.
    Finns det någon här kanske som är likasinnad och vill prova? Bor utanför Linköping.

• Svar på tråden Otroligt nyfiken, men blyg.
  • Anonym (inte lätt)

Det är inte lätt. Jag är också blyg/osäker och mest tagit vad jag fått, alltså killar och en tjej. Hångel med tjejer har jag dock fått en hel del men bara två som velat mer, men haft sådan otur.

Gick med på en sidan men fick pojkvän så gav upp den längtan tills nu. Vore jag singel nu skulle jag aldrig ge vika för min feghet. Jag skulle satsa så hårt för jag vill inget hellee än ha fulländat samlag med en kvinna! Helst förhållande med. Gick från att tända och vara lite nyfiken till att verkligen känna mig gay haha.

Men jag har dock alltid vetat att jag tänder på tjejer, men helt enkelt varit för feg. Alltid blivit avvisad när jag väl smått försökt. Killar bara dräller över en. Typiskt.

Önskar dig lycka till!! Skulle aldrig våga boka in något haha. Vill att det ska hända spontant. Men det lär det ju aldrig med min situation. Som sagt all lycka till och njuy lite för min del med om du behagar ;)

Svar på tråden Otroligt nyfiken, men blyg.