• Anonym (Orolig!)

HJÄLP har jag fått missfall??? OBS BILD!

Jag hade oskyddat med min nuvarande i några veckor innan jag för tre veckor sedan satte i en hormon-spiral...

Det gjorde otroligt ont efteråt och jag mådde dåligt länge.. Blödde till och från fram till för några dagar sedan..

Jag var där igen för någon vecka sedan, och gyn konstaterade att trådarna på spiralen var borta, men då jag mådde son jag mår sa hon att den antagligen ändå är kvar då jag ju visar starka tecken på starka hormoner..

Jag gick hem.. Men jag har känt mig väldigt gravid och bestämde mig för att ta ett test.

Idag började jag dock blöda mycket och hade riktigt riktigt ont..

Nyss kände jag något som "gled" ur mig.. Och jag fotade för jag vet inte on det är missfall eller något annat helt ofarligt??

Bilden är dock missvisande då "objektet" bara var en halv cm m plus svansen...

SNÄLLA hjälp mig!!

• Svar på tråden HJÄLP har jag fått missfall??? OBS BILD!
  • Anonym (??)

Det skulle ju hjälpa med bilden du skrev om ;)

• Anonym (Orolig!)

Det går inte att fixa bild :((

• Anonym (Orolig!)

Men det såg ut som en oval "klump" som det gick ett "snöre"in i.. Och det var snörpning där det gick in.. Allt var hudfärgat och kändes som "kött"... :O

• umm abdilleh

Jag har fått missfall tre ggr i vecka fem. Har aldrig varit nån köttklump eller svans. Bara vanligt blod som när jag har mens i fyra dagar utan smärts

Svar på tråden HJÄLP har jag fått missfall??? OBS BILD!