• Pyssilullan

Behöver ALLA julklappstips ni har till 8 årig och 13 årig kille! Under 150kr

Kom med ALLA tips ni har!

En kille på 8 år - Vet inte riktigt vad han gillar

En kille på 13 år - Vet inte heller riktigt vad han gillar, han är i en sådan mellanålder.

Under 150 kr ska det vara men gärna ngt de INTE vet priset på då hans föräldrar säkert kommer tycka jag är snål, men de handlar för den summan till mina två barn och jag får handla till deras 5 barn så därav inte för dyrt.

Men gärna ngt på kampanjpris eller något ni kan tipsa om?!?!

• Svar på tråden Behöver ALLA julklappstips ni har till 8 årig och 13 årig kille! Under 150kr
  • KarinIngrid

till den 13årige killen skulle jag ha köpt ett presentkort på sf bio på 150 kr
    då kan han se en film och köpa nåt snask till. Perfekt julklapp till tonåring!

• Pyssilullan

Bra tips, vi bor dock 10 mil från en biograf men de kanske kan gå ändå!
    Fleeer tips!

• KarinIngrid

Guinnes världsrekordbok, den brukar kosta mellan 1-200 kr beroende på var man köper. Mina grabbar har älskat de böckerna från 7-8 års ålder och upp till vuxen ålder. Massa häftiga grejor i dom.

• Pyssilullan
    KarinIngrid skrev 2014-12-17 13:57:08 följande:

Guinnes världsrekordbok, den brukar kosta mellan 1-200 kr beroende på var man köper. Mina grabbar har älskat de böckerna från 7-8 års ålder och upp till vuxen ålder. Massa häftiga grejor i dom.

Tack Bra tips! Dne har varit perfekt men den ligger på 199 kr, å då blir ju ju genast 800 kr till babarnen ist för 600 kr som jag tänkt mig från början.
    Ska vara om jag kan ge denna bok till pojkarna ihop. att dom får dela.
  • micromat

Biobiljetter funkar till båda pojkarna..

Eller dvd filmer..

Draktränaren 2 till 8 åringen

13- åringen kan få en bok, en film, biopresentkort

• pigglet

Fynda på tradera, lite sista minuten nu kanske? Då kan du hitta spel tex, eller böcker, och kan ändå hamna på sådär 100 kronor.

• Rainbow Dash

Böcker
    Uno eller skipbo (kortspel) till 8-åringen
    Presentkort
    Pussel

8-åringen är ju fortfarande rätt liten att leksaker och pyssel borde funka

Svar på tråden Behöver ALLA julklappstips ni har till 8 årig och 13 årig kille! Under 150kr