• Svar på tråden Även Tyskland vaknar?
  • Gert
    Grande Rock skrev 2014-12-30 16:49:28 följande:
    Tack för att du fortsätter visa vilka avskyvärda väljare SD har.
    Ja, SD står upp mot terrorism. Att du tycker det är avskyvärt är ju avskyvärt.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Grande Rock
    Gert skrev 2014-12-30 16:52:02 följande:
    Ja, SD står upp mot terrorism. Att du tycker det är avskyvärt är ju avskyvärt.
    Den kommentar du lade snarare hyllade terrorism än stod upp mot det.
    Assumption is the mother of all Fuck-ups
  • Gert
    Grande Rock skrev 2014-12-30 17:01:20 följande:
    Den kommentar du lade snarare hyllade terrorism än stod upp mot det.
    Vilken då?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Grande Rock
    Gert skrev 2014-12-26 21:44:03 följande:

Är det inte sjukt att moskén lovebombas? Det är allmänt känt att moskén har varit, och kanske är, en rekryteringsbas för IS-svenskar. Att då lovebomba stället känns bara så fel. Jag förstår inte hur folk tänker.

Gert skrev 2014-12-30 17:04:39 följande:
    Vilken då?
    den här

Du tycker det är sjukt att medmänniskor visar sin sympati mot de som drabbats av ett terrordåd

• Gert
    Grande Rock skrev 2014-12-30 17:10:04 följande:
    Gert skrev 2014-12-30 17:04:39 följande:
    Vilken då?
    den här

Du tycker det är sjukt att medmänniskor visar sin sympati mot de som drabbats av ett terrordåd

För det första drabbades inte lokalen av ett terrordåd. Antagligen var det en spis som stod på och tog eld. Men du kan ju höra av dig till polisen om du har bevis att det var ett terrordåd. Ja, jag tycker det är sjukt att människor visar sin "sympati" med en förening som har misstänkta kopplingar till ISIS. 
  • Grande Rock
    Gert skrev 2014-12-30 17:16:06 följande:
    För det första drabbades inte lokalen av ett terrordåd. Antagligen var det en spis som stod på och tog eld. Men du kan ju höra av dig till polisen om du har bevis att det var ett terrordåd. Ja, jag tycker det är sjukt att människor visar sin "sympati" med en förening som har misstänkta kopplingar till ISIS. 
    De som love-bombade moskeen gjorde det i tro att det var ett terrordåd, vad det egentligen var är i detta fallet totalt irrelevant, något jag upplyste dig om tidigare i tråden.

Människorna visar sin sympati med alla medlemmar som var där, kan du styrka att alla dessa har kopplingar till IS?
    Anser du att det är rätt att slå ut en hel förening utan att ha underlag för att alla är medvetna om den misstänkta kopplingen?
  • Gert
    Grande Rock skrev 2014-12-30 17:25:44 följande:
    De som love-bombade moskeen gjorde det i tro att det var ett terrordåd, vad det egentligen var är i detta fallet totalt irrelevant, något jag upplyste dig om tidigare i tråden.

Människorna visar sin sympati med alla medlemmar som var där, kan du styrka att alla dessa har kopplingar till IS?
    Anser du att det är rätt att slå ut en hel förening utan att ha underlag för att alla är medvetna om den misstänkta kopplingen?
    Att naiva människor trodde att det var ett terrordåd var för att media ville få det till det. De ville nog tro att det var en sverigedemokrat som tuttat eld på stället. Att folk fortfarande är så naiva 2014. Makalöst.

Vad dom naiva människorna visade sin sympati med vet jag inte. Inte du heller antagligen.

Nu är du där igen om att det var en attack eller ett terrordåd.
  • Grande Rock
    Gert skrev 2014-12-30 17:32:10 följande:
    Att naiva människor trodde att det var ett terrordåd var för att media ville få det till det. De ville nog tro att det var en sverigedemokrat som tuttat eld på stället. Att folk fortfarande är så naiva 2014. Makalöst.

Vad dom naiva människorna visade sin sympati med vet jag inte. Inte du heller antagligen.

Nu är du där igen om att det var en attack eller ett terrordåd.
    Som jag sa, vad det egentligen handlade om är helt irrelevant. Du fördömde den handling de gjorde utifrån vad de trodde hade skett.
  • vår2012
    Biffus skrev 2014-12-26 23:10:22 följande:
    Riksdagsledamöter (nuvarande) som är med i gruppen:
    Sara-Lena Bjälkö
    Olle Felten
    Anders Forsberg
    Mattias Karlsson
    David Lång
    Jonas Millard
    Johnny Skalin
    Jimmy Ståhl
    Christina Östberg

Två andra hade samma namn som riksdagsledamöter, men jag är inte helt säker på att det är samma personer (otydliga profilbilder där man inte ser deras ansikten ordentligt), så jag skriver inte dem här. 

SD-politiker på landstings- och kommunalnivå tänker jag inte leta efter just nu. 
    Med den retoriken står du bakom alla åsikter som skrivs på familjeliv!

Du är ju medlem här.....

Det är ju fruktansvärt att folk skriver hemska saker på Facebook, familjeliv och andra ställen men det är bara de som faktiskt har skrivit sakerna som får ta ansvar för dem.
  • Biffus
    vår2012 skrev 2014-12-30 22:50:00 följande:
    Med den retoriken står du bakom alla åsikter som skrivs på familjeliv!

Du är ju medlem här.....

Det är ju fruktansvärt att folk skriver hemska saker på Facebook, familjeliv och andra ställen men det är bara de som faktiskt har skrivit sakerna som får ta ansvar för dem.
    Nej. Det är en stor skillnad på att vara medlem i en specifik SD-grupp där det bara är personer med SD-åsikter och att vara medlem på ett öppet forum utan partipolitiska krav. 
  • Gert

Demonstrationerna sänds live.

Svar på tråden Även Tyskland vaknar?