• Anonym (TS)

Urin luktar fisk? (Ej bakteriell vaginos)

Hej!

Jag undrar om någon här kan ha någon idé om varför mitt urin luktar fisk ibland? Äter precis som vanligt, dricker som vanligt osv... Har varit hos gynekolog och har inte bakteriell vaginos eller något annat. Det luktar så jäkla illa och skiljer sig verkligen från lukten av mitt vanliga urin. Det är så pinsamt när jag har fiskkissat och någon ska in på toan efter mig, skäms alltid då för det luktar liksom i hela toan då.

Snälla hjälp!

• Svar på tråden Urin luktar fisk? (Ej bakteriell vaginos)
  • Anonym (sys)

Jag har hört att det kan lukta så om man har ätit fisk, men vet inte om det stämmer.

• Anonym (TS)
    Anonym (sys) skrev 2014-12-25 19:58:41 följande:

Jag har hört att det kan lukta så om man har ätit fisk, men vet inte om det stämmer.

Är vegetarian och äter inte fisk... Annars lät det väldigt rimligt. Någon mer idé?
  • Anonym (Mat)

Mitt kiss luktar gummi inom 2h efter att jag ätit sparris, så fundera på om det finns nåt samband mellan vad du ätit och hur det luktar.

• Anonym (firre)

Hela mitt sovrum stinker lax när vi har sex när jag har ÄL..känns sådär

• MallaL

Om du äter sparris är det säkert det, en väldigt speciell doft efter ett par timmar.

• Anonym (TS)

Har inte ätit sparris på ett halvår så det är nog inte det tyvärr. Men ska börja skriva upp vad jag ätit dagen det luktar så fisk så kanske jag till slut hittar något samband :) tack för svar!

MallaL skrev 2014-12-26 04:35:53 följande:

Om du äter sparris är det säkert det, en väldigt speciell doft efter ett par timmar.

• Anonym (TS)
    Anonym (firre) skrev 2014-12-25 21:46:36 följande:

Hela mitt sovrum stinker lax när vi har sex när jag har ÄL..känns sådär

Hm ja tänk om det är något sådant? Vet dock inte när jag har ÄL för att min mens är så oregelbunden men när jag tänker efter så luktar det så iaf någon gång i månaden... Vet du om det är vanligt? Att det luktar fisk när man har ÄL alltså?
  • Anonym (firre)
    Anonym (TS) skrev 2014-12-26 13:23:27 följande:
    Hm ja tänk om det är något sådant? Vet dock inte när jag har ÄL för att min mens är så oregelbunden men när jag tänker efter så luktar det så iaf någon gång i månaden... Vet du om det är vanligt? Att det luktar fisk när man har ÄL alltså?
    Alltså jag vet faktiskt inte, men jag vet att jag läst någonstans att vissa personer kan avge en stark lukt ihop när man har haft sex
  • emmdjej

Du äter inte omega 3 eller annat liknande? 
    Jag har själv samma problem men bara när jag ätit fisk, fruktansvärt pinsamt så förstår dig!

• Anonym (Anonym)

Nu är ditt inlägg några år gammalt men jag får samma några dagar under ägglossning. Minsta lilla droppe i trosan luktar räkor..
    Aldrig annars.

Svar på tråden Urin luktar fisk? (Ej bakteriell vaginos)