• Anonym (Tjejen)

Sexet funkar inte!

Hej! 
    Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3,5 år. Vi har ett jättefint förhållande vad det gäller det känslomässiga. Vi myser och är kärleksfulla, bråkar sällan. Allt är perfekt, förutom sexet. Han är verkligen min bästa vän!

Det har faktiskt aldrig varit bra, inte ens i början. Jag tror att vi båda tycker det samma om detta, att vi alltid har haft dåligt sex. Det är som vi alltid gjort det bara för att man måste det när man är kära. Ibland går det flera månader mellan att vi har sex, vilket det också gjorde ibörjan. Jag har haft andra pojkvänner där sex har varit fantastiskt, men med honom så funkar det helt enkelt inte. 

Det är inte heller det faktum att jag inte kommer, för det gör jag ibland. Det är bara tråkigt... Han började sex smsa mig idag, och jag tyckte att det var så jobbigt. Det kändes som en lögn.

Finns det något att göra åt det eller är vi dömda att ha tråkigt sex resten av våra liv ? :O 

• Svar på tråden Sexet funkar inte!
  • Anonym (Sexlös)

Samma sak här! Vi har varit ihop i snart 7 år men om jag ska vara ärlig så har sexet varit trist mest hela tiden. Jag hade skitbra sexliv före honom, då var felet att allt jag fick från de killarna var just bara sex... Efter att ha varit stress-sjuk många år tror nu min läkare att bristen på sexlust kan ha sin grund i detta och att jag eg bär på en depression bl.a på grund av en abort för många år sen (innan nuvarande sambon). Äter medicin nu som lär ta bort sexlusten men det gör nog ingen skillnad. Taskigt nog kan jag drömma en del om mina gamla killar på nätterna, alltså har jag en sexlust som ligger latent nånstans i medvetandet. Usch, borde gå och prata med nån sexterapeut, men det känns så pinsamt.. Jag hoppas att sambon inte börjar ligga med nån annan, samtidigt förstår jag om han gör det..

• steffo75

Om han skickar sexsms då försöker han iaf. Ta ett snack med han, om båda vill förbättra så måste ni tillsammans testa lite olika grejer för att hitta något som eggar er!

Själv har vi sex på bestämda dagar för att få till det, nu sexar vi 2ggr i veckan!

Svar på tråden Sexet funkar inte!