• Anonym (kkx2)

Så har jag "löst" problemet...

Jag är 47 år och jag älskar min fru. Vi har varit ett par i tio år och gifte oss efter två år. Sex år senare skilde vi oss då den totala sexbristen hade ätit upp allt det fina runt oss. Efter åtta månader isär stötte vi på varandra igen, och insåg att vi älskar varandra för mycket. Vi pratade massor om vad som gått fel och beslutade oss för att börja om. Det blev en period som hette duga av att vara nykär. Vi njöt av varandra fullt ut på alla plan. Vi bestämde oss för att gifta oss igen men inte flytta ihop. Vi ha nu levt som gifta särbon i lite mer än 1,5 år. Sen bara dog hennes sexlust igen. Borta. Tillbaka till ångesten och frustrationen. Men vad gör man när man älskar henne galet mycket.

För typ åtta månader sen beslutade vi oss för att inte ses eller prata på två månader. Omständigheter gjorde att jag bytte jobb mitt i dessa två månader. Innan jag slutade på det första frågade en kvinna där om jag hade lust att ta ett par öl en kväll, det verkade oskyldigt. Hon förförde mig totalt och vi hamnade i säng. Hon var gift och var inte intresserad av något förhållande, ville bara ha sex (med mig). 

På mitt nya jobb hade vi en fest ett par veckor efter jag började, fick total uppmärksamhet av en kvinna och vi hamnade i säng. Jag har inget försvar förutom att jag var uppmärksamhetstörstig och svag.

Jag och min fru började ses igen men det fanns ingen sexlust. Hon är vacker, smart och sexig, hon är min dröm. Men hon har ingen lust till sex. Tänk er att några kvällar i veckan ha en ursexig naken kvinna intill sig i sängen, men som är totalt ointresserad av sex. Att då ligga och gosa blir en plåga. 

Under de sex månader som gått sedan dess har jag (tyvärr eller inte) fortsatt ha sex lite då och då med de andra två kvinnorna. Ingen av dem är lika vacker och sexig som min fru. Ingen av dem är lika smart och rolig att diskutera med som min fru. Men båda vill ha sex med mig, och de vill inget annat. Jag använder kondom med båda för att inte dra på mig något som kan föras vidare om min fru helt plötsligt skulle vilja ha sex med mig.

Ingen snygg lösning, min fru vet inget om detta. Men istället för att ha en frustande neandertalare bredvid sig har hon en man som kan konversera, titta på TV, hålla henne i handen, osv. En platonisk bästa vän att dela livet med.

• Svar på tråden Så har jag "löst" problemet...
  • Anonym (**-)

Uppenbarligen gillar hon och behöver sex eftersom ni haft det bra förr, något har fått henne att tröttna. Om hon inte redan har någon annan på sidan av kanske du borde föreslå det för henne? Kanske skulle det öka intresset att ha sex även med dig igen.

• Anonym (såärdet)

Tyvärr så kan tjejer/kvinnor vara väldigt intresserade av sex för att låsa mannen de vill ha till sig för att sedan "falna" när de har fångat mannen.. 

• Anonym (**-)
    Anonym (såärdet) skrev 2014-12-30 11:46:44 följande:

Tyvärr så kan tjejer/kvinnor vara väldigt intresserade av sex för att låsa mannen de vill ha till sig för att sedan "falna" när de har fångat mannen.. 

Eller så tröttnar de helt enkelt, eftersom tjejer i regel är mer erfarna kräver de ofta lite mer.
  • Anonym (såärdet)
    Anonym (**-) skrev 2014-12-30 11:57:47 följande:
    Eller så tröttnar de helt enkelt, eftersom tjejer i regel är mer erfarna kräver de ofta lite mer.
    Utveckla gärna
Svar på tråden Så har jag "löst" problemet...