• Svar på tråden Är Sverigedemokraterna ett nazistiskt parti?
  • FresnoKiwi95

Partiet i sig verkar försiktiga med att utala sig rasistiskt, men dom skriver homofobiska saker på deras egna parti sida. Just därför gillar inte jag SD.

• sjuttiofemman
    FresnoKiwi95 skrev 2015-01-01 23:38:26 följande:

Partiet i sig verkar försiktiga med att utala sig rasistiskt, men dom skriver homofobiska saker på deras egna parti sida. Just därför gillar inte jag SD.

Försiktiga med att uttala sig rasistiskt? Partiet har i riksdagen motionerat om särlagstiftning för invandrare. Och vid flertalet tillfällen uttalat sig att Zlatan inte är svensk trots att han är född här. Med andra ord ser de alla med mörk hud som invandrare och sorteras in under denna särlagstiftning.

Allt syftar till att kunna kasta ut alla mörkhyade ut ur landet och uppfylla sina drömmar sedan tiden de kallade sig Bevara Sverige Svenskt på 90-talet.
  • FresnoKiwi95
    sjuttiofemman skrev 2015-01-02 09:20:09 följande:

Försiktiga med att uttala sig rasistiskt? Partiet har i riksdagen motionerat om särlagstiftning för invandrare. Och vid flertalet tillfällen uttalat sig att Zlatan inte är svensk trots att han är född här. Med andra ord ser de alla med mörk hud som invandrare och sorteras in under denna särlagstiftning.

Allt syftar till att kunna kasta ut alla mörkhyade ut ur landet och uppfylla sina drömmar sedan tiden de kallade sig Bevara Sverige Svenskt på 90-talet.

Jag menade på deras parti hemsida. Alltså den politik dom står för (läste alla partiers innan valet). Jag vet vad många individer säger i partiet... Sånna människor borde inte få sitta i riksdagen!! >:(
  • sjuttiofemman
    FresnoKiwi95 skrev 2015-01-02 09:52:43 följande:

Jag menade på deras parti hemsida. Alltså den politik dom står för (läste alla partiers innan valet). Jag vet vad många individer säger i partiet... Sånna människor borde inte få sitta i riksdagen!! >:(

Fast det jag beskrev var deras politik, de har ju motionerat i riksdagen om det. Läs deras principprogram på hemsidan, där är de mer vidlyftiga än under "vår politik".

Det om Zlatan har bland annat Jimmie Åkesson och tf partiledare Mattias Karlsson uttalat sig flertalet gånger om så det är inga "politiskt omogna" personer direkt. Om man inte kan lita på det partiledaren säger, vilken trovärdighet har partiet då?
  • Gert

Ja, den bilden har publicerats 100-tals gånger på familjeliv. Att ni orkar! 

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • nihka

Nej, men det innebär inte att SD är fritt från nazistinfluenser och nazistinfluerade. Sedan lägger en del nazister sin röst på det näst bästa som åtminstone har mandat i riksdag och kommun och kuppar in sig där man känner igen sig mest.

• sjuttiofemman

Egentligen så är etiketter på Sd onödiga. Det är deras rasism som är talande för vad det är för parti.

• Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2015-01-03 00:29:26 följande:

Vilka bajsnödiga trådar som tillåts på detta forum.

Säger du likadant om de trådar som innehåller kommunism och rödgröna partier i samma rubrik?
  • Sensitiveguy
    Gert skrev 2015-01-03 13:19:25 följande:

Ja, den bilden har publicerats 100-tals gånger på familjeliv. Att ni orkar! 

Samma gäller att rödgröna partier skulle vara kommunistiska, eller hur?
Svar på tråden Är Sverigedemokraterna ett nazistiskt parti?